اتاق معاملاتی فراتر از دنیای مجازی!

[ad_1]

اتاق معاملاتی فراتر از دنیای مجازی!

یکی از ویژگی هایی که باعث می شود بتوانیم فعالیتی را شغل و کسب و کار حساب کنیم، وجود یک محل مشخص برای انجام کار است. شغل های مجازی و کسب و کارهایی که به اینترنت وابسته هستند عملا این مشکل را دارند که از یک مکان مشخص بهره نمی برند. یکی از این کسب و کارها مسلما در حوزه سرمایه گذاری و معاملات آنلاین در هر بازاری است. اتاق معاملاتی راه حلی است که توانسته تا حدی این مشکل را برطرف کند.

قبل از آن که بخواهیم به رویکرد اتاق معاملاتی و انواع بپردازیم بهتر است به یک سوال پاسخ دهیم. وجود یک محل و مکانی مشخص چگونه می تواند به ما در کسب و کارهایمان کمک کند؟ پاسخ این سوال کاملا روشن است. ذهن انسان بسیار عادت پذیر است. وقتی انسان در محیط مشخص و تعریف شده قرار میگیرد ناخودآگاه آماده انجام کارهای لازم در آن حوزه می شود. داشتن یک محل کار حتی برای کسب و کارهای اینترنتی می تواند باعث ایجاد روند خوبی در کسب و کار شود.

اپلیکیشن اتاق معاملاتی طلا ارز دیجیتال

اتاق معاملاتی و کارکردی که دارد:

اصولا اتاق معاملاتی به انواع مختلف اتاق معاملات اونس، اتاق معاملات ارزهای دیجیتال، بورس و … تقسیم بندی می شود. اما مسئله مهمی که که وجود دارد غالب این اتاق ها به صورت مجازی هستند. یعنی شما به صورت مجازی در یک اتاق مشترک با تعدادی انسان دیگر وارد تبادل اطلاعات می شوید و بر اساس این تبادل دانش و تجربیات سعی می کنید بهترین رفتار در معاملات را نشان دهید.

اما این باز هم کافی نیست. هیچ چیز نمی تواند جای ارتباط مستقیم را بگیرد. اتاق معاملاتی در صورتی کامل می شود که بتواند به صورت فیزیکی و حضوری باشد. در این حالت افراد مختلف می توانند در کنار یکدیگر مشغول معامله شوند. حال تصور کنید در اتاق معاملاتی رمز ارز به صورت فیزیکی خریدار و فروشنده با یک دیگر می توانند ارتباط حضوری داشته باشند. این گونه رفتار اجتماعی می تواند تاثیر موثری در معاملات ما داشته باشد.

 

 

به طور کلی هر چقدر هم دنیای مجازی جذاب، سریع و دقیق باشد باز هم نمی تواند جای ارتباط اجتماعی و فیزیکی را بگیرد. از این رو به نظر می رسد بهترین رفتاری که می توان از یک اتاق معاملاتی انتظار داشت این است که در آن با حضور تعدادی از معامله گران امکان معامله حضوری و مستقیم نیز وجود داشته باشد. تاثیر این گونه معاملات به سبب ملموس بودن می تواند بسیار مثبت باشد. نظر شما چیست؟

 

جهت سفارش اپلیکیشن اتاق معاملاتی با ما در تلگرام تماس بگیرید. آی دی مشاوره و سفارش در تلگرام: mr_bot_maker

نوشته اتاق معاملاتی فراتر از دنیای مجازی! اولین بار در طراحی و برنامه نویسی تخصصی ربات تلگرام | برنامه نویسی تلگرام غیررسمی. پدیدار شد.

[ad_2]

دریافت شده از : by [author_name]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *