فراری با خودروی «واقعاً خاص» همه را متعجب می‌کند

[ad_1]

براساس گزارش اقتصادنیوز به نقل از فوربس، فراری تأیید کرده است که اولین خودروی تمام برقی این شرکت لوکس در سال 2025 رونمایی می شود.

در نشست عمومی و سالانه این شرکت ایتالیایی ، رئیس و مدیر عامل فراری ، جان الکان سرانجام تاریخ اولین Ferrari EV را تعیین کرد.

این شرکت پیش از این در مورد برنامه های الکتریکی سازی خود آشکارا اعلام موضع نمی کرد و می گفت تا زمان بلوغ این فناوری و زمان مناسب برای جهش نام تجاری صبر خواهد کرد. این شرکت تا به امروز دو مدل هیبریدی ساخته است: LaFerrari و SF90 Stradale که هم اکنون در حال تولید است.

الکان درباره اتومبیل الکتریکی آینده گفت: «اطمینان داشته باشید که این همان چیزی است که مهندسین و طراحان می توانند تصور کنند می تواند نقطه عطفی در تاریخ ما باشد.»

این شرکت قرار است چند سال مشغول ساخت خودروهای تمام برقی در فراری باشد و انتظار می رود دامنه مدل های پلاگین هیبریدی خود را فراتر از SF90 Stradale فعلی گسترش دهد و در سال 2023 با یک خودروی هیبریدی به کلاس برتر بازگردد.

فراری گفته که چطور قصد دارد سه مدل جدید را در ماه های آینده به بازار عرضه کند ، اما جزئیات بیشتری در مورد اینکه این مدل ها چیست اعلام نکرد. این شرکت همچنین گفته اولین SUV آن ، Purosangue ، برای اولین بار در سال 2022 رونمایی خواهد شد. این شرکت خودرو خود را به عنوان “چیزی واقعاً خاص” توصیف کرده است.

[ad_2]

ربات سرخطی بورس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *