قیمت کامپوزیت دندان

[ad_1]

برترین‌ها: طبق تحقیقات آکادمی زیبایی آمریکا بیش از نود و نه درصد بزرگسالان آمریکایی تبار اعتقاد دارند لبخند یکی از مهمترین فاکتور‌ها در روابط اجتماعی و موقعیت‌های کاری و شغلی است. لبخند زیبا یکی از را‌ه‌های موثر ارتباط چهره‌ای در روابط اجتماعی ما انسان‌ها است و همه ما خواهان لبخندی زیبا و تاثیر گذار هستیم، اما افرادی که تحت عوامل ناخواسته، چون حوادث و بیماری‌ها و علل مختلف زیبایی و سلامت دهان و دندان خود را از دست داده اند در صدر نخست داوطلبان درمان طرح لبخند دیجیتال قرار دارند و افرادی که همچنان دنبال زیباتر شدن هستند.

با ورود تکنولوژی طراحی لبخند دیجیتال به کلینیک دندانپزشکی دکتر ترمه امکان طراحی لبخند دیجیتال فراهم شد، و متقاضیان می‌توانند کیفیت و نتیجه درمان طرح لبخند خود را قبل از انجام درمان ببینند و سپس با اطمینان کامل برای طراحی لبخند خود اقدام کنند. کلیه مراحل طراحی تا قبل از شروع درمان به صورت رایگان انجام می‌شود.

زمانی که از لبخند خود راضی نیستید، سخت است اعتماد به نفس داشته باشید، شاید تمایل نداشته باشید دیگران صحبت با دیگران و ملاقات با، لبخند شما را ببینند و خیلی کم و کنترل شده لبخند می‌زنید، از عکس گرفتن افراد جدید طفره می‌روید. اما دیگر این احساس ناخوشایند کافی است. با مراجعه به دندانپزشکی دکتر ترمه و انجام طراحی لبخند دیجیتال تمام مشکلات زیبایی و درمانی شما برطرف می‌گردد.

قیمت کامپوزیت دندان

تخفیف واقعی کامپوزیت ونیر بجای ۶۵۰ هزارتومان ٤٥٠ هزار تومان پرداخت کنید
به مدت محدود

قیمت کامپوزیت دندان

مشاوره تخصصی، قیمت، تعیین وقت

منظور از طراحی لبخند چیست؟

طراحی لبخند مجموعه‌ درمان‌هایی است که روی دندان‌ها یا لثه صورت می‌گیرد، تا لبخند دلنشین و زیبا ایجاد گردد. این درمان‌ها شامل لمینیت‌های سرامیکی، ونیر‌های کامپوزیتی، بلیچینگ (سفید کردن دندان)، روکش‌های سرامیکی برای دندان‌های به شدت تخریب شده، و ایمپلنت جهت جایگزینی دندان‌های از دست رفته است.

گاهی نیاز به یک جراحی لثه زیبایی هم شاید وجود داشته باشد همینطور روش دیگر ارتودنسی است که بیشتر برای دندان‌های سالم از طریق طراحی دیجیتال تجویز می‌گردد.

قیمت کامپوزیت دندان

طراحی لبخند دیجیتال چیست؟

طراحی دیجیتال لبخند یک سیستم کاملاً منحصر به فرد می‌باشد که برای اولین بار طراحی لبخند بیمار به صورت دیجیتالی و توسط کامپیوتر انجام می‌گیرد. قبل از هرگونه عملیات دندانپزشکی می‌توان نتیجه درمان را به فرد نشان داد و همچنین شما می‌توانید با توجه به سلیقه شخصی خود و یا عکس در مورد طراحی لبخند خود اظهار نظر نمایید. این سیستم طراحی لبخند کاملاً واقعی و طبیعی طراحی می‌شود و بهترین راهنما برای مراجعه کنندگانی که به زیبایی دندان‌ها و طرح لبخند اهمیت ویژه‌ای می‌دهند، می‌باشد.

اندازه گیری دقیق طرح لبخند با استفاده از تناسب‌های مختلف و تنظیم پارامتر‌های طراحی صورت شامل فاصله انجام می‌پذیرد. استفاده از نرم افزار پیشرفته این امکان را … دو مردمک و فاصله گوشه‌های لب، ارتفاع صورت و به ما می‌دهد که به سادگی و با دقت بالا پارامتر‌های مورد نظر را بررسی و دستورات لابراتوری و کلینیکی را صادر نماییم. با استفاده از نرم افزار بررسی عکس دیجیتالی صورت تغییرات لازم شامل: اندازه، شکل، تناسب دندان‌ها، ارتفاع و دیگر مشخصات در لبخند شما اعمال می‌شود.

قیمت کامپوزیت دندان

قیمت کامپوزیت دندان

مشاوره تخصصی، قیمت، تعیین وقت

قیمت کامپوزیت دندان

مزایای طراحی لبخند دیجیتال

رضایت بسیار بالای بیمار از لبخند جدید خود (طراحی با دقت بالا به وسیله نرم افزار‌های تخصصی انجام می‌گیرد).
کار به صورت کاملا سفارشی تحویل می‌گردد (به هیچ وجه دو متقاضی لبخند دقیقا یکسانی نخواهند داشت).
مشاهده لبخند جدید قبل از تحویل کار افزایش اعتماد به نفس در حین درمان.

قیمت کامپوزیت دندان

۱- نخستین مرحله بهبود طرح لبخند

معاینه دقیق و کامل به منظور بررسی سلامت دهان و دندان نخستین مرحله بهبود طرح لبخند است. تمام مشکلات مربوط به سلامت دهان و دندان پیش از آغاز هر گونه عمل زیبایی برطرف می‌شود؛ چرا که بهداشت دهان و دندان زیربنا و شرط اصلی یک لبخند زیبا محسوب می‌شود. به بیان دیگر سلامتی لبخند مقدم بر زیبایی آن است.

۲- گام بعدی برای بهبود طرح لبخند چیست؟

پس از فراهم بودن اساس سلامت لبخند شما، ما به سراغ مرحله هنری و زیبایی لبخند می‌رویم. در این مرحله، ما با شما در خصوص اهداف و انتظاراتتان از لبخند جدید گفتگو خواهیم کرد. همچنین می‌توانید مسائلی از قبیل اینکه می‌خواهید لبخندتان چگونه به نظر برسد و چه تغییری در لبخندتان را دوست دارید، مطرح کنید. ما با کمک شما، لبخند جدیدتان را طراحی خواهیم کرد. هر چیزی در مورد لبخند فعلی شما ممکن است برایتان آزار دهنده باشد، می‌تواند با یک تماس تلفنی ساده به کلینیک ما، برطرف شود.

تخفیف واقعی کامپوزیت ونیر بجای ۶۵۰ هزارتومان ٤٥٠ هزار تومان پرداخت کنید
به مدت محدود

قیمت کامپوزیت دندان

مشاوره تخصصی، قیمت، تعیین وقت

قیمت کامپوزیت دندان

چه کسانی مناسب کامپوزیت دندان هستند؟

کامپوزیت یکی از تکنیک‌های دندانپزشکی زیبایی است که می‌تواند عیوب زیبایی دندان‌های شما را برطرف کرده و زیبایی لبخندتان را بهبود ببخشد. کامپوزیت‌ها انواع مختلفی دارند و با درجات مختلفی از رنگ، سفتی و شفافیت ساخته شده‌اند، به این ترتیب دندانپزشک می‌تواند کامپوزیت مناسبی که با دندان‌های شما همخوانی دارد، انتخاب نماید. کامپوزیت برای بستن فاصله بین دندان‌ها، پر کردن سوراخ دندان و یا از بین بردن لکه‌های دندان، ترمیم دندان‌های خردشده و بد رنگ مورد استفاده قرار می‌گیرد. کامپوزیت همچنین گزینه‌ای عالی برای ترمیم فوری دندان‌های شکسته جلو به شمار می‌آید.

قیمت کامپوزیت دندان

افرادی که دندانهایشان مشکلاتی، چون نامنظم بودن دندان ها، دندان‌های کوتاه و… دارند کاندید مناسبی برای انجام کامپوزیت دندان هستند.

عوارض ترمیم با کامپوزیت

به‌طورکلی درمان از طریق کامپوزیت، از کم‌خطرترین و کم‌عوارض‌ترین راه‌های درمانی دندان به‌حساب می‌آید. با توجه به این‌که بی‌حسی موضعی در زمان نصب کامپوزیت مورد استفاده قرار می‌گیرد، شخص بیمار درد چندانی را حس نخواهد کرد. ممکن است برای چند روز جای تزریق، دردی خفیف داشته باشد.

قیمت کامپوزیت دندان

قیمت کامپوزیت دندان

مشاوره تخصصی، قیمت، تعیین وقت

قیمت کامپوزیت دندان

هزینه کامپوزیت دندان

هزینه کامپوزیت دندان به عوامل مختلفی مرتبط است. میزان تخریب دندان و حجم کامپوزیت موردنیاز، از مهم‌ترین عوامل تعیین‌کننده قیمت ترمیم با کامپوزیت به‌حساب می‌آید.

کیفیت کامپوزیت استفاده‌شده و میزان تخصص پزشک نیز می‌تواند هزینه نهایی را تغییر دهد. در نظر داشته باشید که هرچند مراجعه به یک پزشک شناخته‌شده، هزینه شما را افزایش می‌دهد، اما از تکرار مراحل درمانی و پرداخت هزینه‌های تکراری جلوگیری می‌کند.

قیمت کامپوزیت دندان

در واقع شما با یک بار هزینه صحیح می‌توانید از مشکلات آینده جلوگیری کنید. با این اوصاف و با توجه به توضیحات مذکور، درمان با کامپوزیت می‌تواند از چند صد هزار تومان تا چند میلیون تومان هزینه روی دست شما بگذارد. این هزینه ارتباط مستقیم با تعداد و میزان درمان موردنیاز دارد.

مهم نیست که شما در لبخند خود چه مشکلاتی دارید، در کلینیک تخصصی دندانپزشکی ترمه راهی برای شگفت انگیزکردن لبخند شما وجود دارد. پریدگی، شکستگی، سائیدگی و فرسودگی دندان‌های شما با روکش‌های پرسلن (چینی) قابل ترمیم و جبران است.

قیمت کامپوزیت دندان


 

قیمت کامپوزیت دندان

 

مرکز دندانپزشکی زیبایی و ایمپلنت ترمه

بهترین دندانپزشکی در تهران با بیش از 15 سال فعالیت دندانپزشکی

تخفیف واقعی کامپوزیت ونیر بجای ۶۵۰ هزارتومان ٤٥٠ هزار تومان پرداخت کنید

به مدت محدود

قیمت کامپوزیت دندان

جهت مشاهده نمونه‌های بیشتر به صفحه اینستاگرام مراجعه نمایید.

قیمت کامپوزیت دندان

مشاوره تخصصی، قیمت، تعیین وقت

 

قیمت کامپوزیت دندان

جهت کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت مراجعه نمایید.

 

قیمت کامپوزیت دندان
قیمت کامپوزیت دندان

[ad_2]
طراحی و برنامه نویسی اپلیکیشن موبایل (اندروید و iOS) … با من تماس بگیرید 09124964046

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *