هشدار فلسطینی‌ها به اسرائیل پس از آتش بس / انگشتمان روی ماشه است


به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، در بیانیه اتاق عملیات مشترک گروه‌های مقاومت فلسطین خطاب به رژیم صهیونیستی آمده است: به رژیم اشغالگر هشدار می‌دهیم که به سیاست ترور برنگردند، دست ما روی ماشه است و اگر شما برگردید، ما نیز برمی‌گردیم.

بورل: احترام به قوانین بین‌المللی روز به روز کم‌رنگ‌تر می‌شود

فلسطین الیوم گزارش داد، در این بیانیه تاکید شد: مقاومت وارد نبرد «انتقام آزادگان» شد و از آن یکپارچه و مستحکم بیرون آمد و حماسه جدیدی از استواری، فداکاری و قهرمانی را رقم زد. به دشمن ترسو می‌گوییم که مبادا به سیاست ترور باز گردد؛ چراکه شمشیر ما در نیام نرفته و انگشتمان بر روی ماشه است.

مقاومت فلسطین در ادامه آورده است: مقاومت با استواری و وحدت و مبارزه شرافتمندانه نقشه دشمن خائن و جنایت کثیف آن را خنثی کرد و ثابت کرد که قادر به چالش کشیدن آن است. توطئه دشمن باطل است و ترورهایش عامل نابودی آن خواهد بود.

اتاق عملیات مشترک گروه‌های مقاومت فلسطین در ادامه این بیانیه تاکید کرد: این نبرد صفحه افتخاری جدید برای مردم ما و شهدا و مقاومت آن است و مقاومت به امید مردمش باقی خواهد ماند و همیشه به عنوان شمشیر و سپر برای وطن، مردم و مقدسات در همه صحنه‌ها حاضر خواهد بود.

در این بیانیه همچنین آمده است: دور فعلی جنگ و مقاومت در مقابل رژیم اشغالگر پایان یافت. مقاومت دوباره قدرتمندتر و تهاجمی‌تر آغاز شد و نبرد «انتقام آزادگان» را به پایان رساند.

این بیانیه پس از آن صادر شد که تلویزیون دولتی مصر از دستیابی جهاد اسلامی فلسطین و رژیم صهیونیستی به توافق آتش‌بس در غزه خبر داد و اعلام کرد که این توافق از ساعت ۱۰ به وقت محلی امشب اجرایی می‌شود.

خرید زعفران

مشاغل قشم

فروشگاه دریل مگنت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *