عقب نشینی همزمان قیمت طلا و سکه/ قیمت دلار رنج شد


به گزارش اقتصادنیوز ، مرکز مبادله طلا و ارز قیمت دلار (اسکناس) را تغییر نداد.قیمت دلار در مرکز مبادله ارز و طلای ایران ۴۲ هزار و ۳۰۶ تومان اعلام شده که نسبت به به دو روز قبل ثابت مانده است. 

قیمت یورو امروز  نیز در سایت این مرکز ۴۶ هزار و ۶۴۰ تومان نشان داده شده است که کاهشی حدودا ۱۰۵ تومانی نسبت به ۲ روز قبل را نشان می‌دهد.

همچنین قیمت درهم امارات  امروز در مرکز مبادله در سطح ۱۱ هزار و ۵۱۹ تومانی قرار گرفته و مانند  قیمت دلار  در این مرکز بدون تغییر مانده است.

نرخ حواله دلار، حواله یورو و حواله درهم نیز در این مرکز به ترتیب ۳۸ هزار و ۴۶۰ تومان، ۴۲ هزار و ۴۹۶ تومان و ۱۰ هزار و ۴۷۲ تومان درج شده است.

نرخ ارز توافقی در بازار امروز 

 امروز شنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۲  قیمت دلار  توافقی ۴۱ هزار و ۸۷۹ تومان ،  قیمت یورو ۴۵ هزار و ۶۹۸ تومان  و قیمت  درهم امارات  ۱۴ هزار و ۳۸۵ تومان اعلام شد.

روز پنجشنبه گذشته   قیمت دلار  توافقی حدود ۴۱ هزار و ۹۰۰ تومان، یورو توافقی حدود ۴۵ هزار و ۴۰۰ تومان و  قیمت درهم  امارات به صورت توافقی هم در سایت این کانون بطور متوسط ۱۴ هزار و ۵۱۲ تومان اعلام شده بود.

قیمت طلا اصلاح شد 

قیمت اونس طلا   که روز پنجشنبه گذشته به پرواز درآمد و روز جمعه اصلاح شد. فلز گران بهای هانی امروز در محدوده ۲ هزار و ۱۶ دلار به فروش رسید که نسبت به بامداد پنجشنبه گذشته سقوط تقریبا ۶۴ دلاری را نشان می دهد .

عقب نشینی همزمان قیمت طلا و سکه

اما،با فروکش کردن تب رشد طلای جهانی؛ دو فلز گران بهای داخلی نیز در سراشیبی قرار گرفتند. طبق اعلام سایت اتحادیه طلا و ارز هر گرم طلا۱۸ عیار در بازار امروز نسبت به دو روز قبل  درحول و حوش ۴۹ هزارو ۲۰۰ تومان ارزان تر به فروش رسید.قیمت طلا ۱۸ عیار امروز ۲ میلیون و ۶۸۵ هزار و ۴۰۰ تومان بود. قیمت سکه امامی هم امروز در حول و حوش ۴۰۰، ۵۰۰ هزار تومان ریزش کرد و در محدوده ۳۳ میلیون و ۳۹۵ هزار تومان معامله شد. 

خرید زعفران

مشاغل قشم

فروشگاه دریل مگنت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *