ریزش قیمت خودرو در بازار بدون مشتری!+ جدول


به گزارش اقتصادنیوز رصد بازار خودرو نشان از آن دارد که هم پرطرفدارهای ایران‌خودرو و هم سایپایی‌ها امروز شکل و شمایل کاهشی داشتند و با این روند راهی بازار شدند. فعالان بازار خودرو معتقدند که دومین طرح یکپارچه عرضه خودرو یکی از عمده دلایلی است که موجب کاهش قیمت خودرو در بازار شده است. بر اساس اطلاعیه منتشر شده در سامانه یکپارچه، اطلاعات معاملات خودرو به صورت یکپارچه در سامانه جامع تجارت وزارت صمت ثبت می‌گردد و شامل مالیات بر عایدی سرمایه می‌شود؛ شرطی که موجب شده تا شاهد افزایش فروشنده در بازار باشیم اما خبری از خریدار نیست.

براساس ارزیابی بازار امروز «هایما S5 پلاس» در بازار با کاهش ۴۰ میلیونی بیشترین افت قیمت را تجربه کرد و «سمند سورن پلاس» هم در بازار افتی ۱۵ میلیونی داشت و به مرز کانال ۵۰۰ میلیون نزدیک شد.

قیمت محصولات ایران خودرو

از جمله محصولات پرتیراژ ایران خودرو می‌توان به «۲۰۷ پاناراما اتومات»، «هایما S5 پلاس»، «سمند سورن پلاس»، «رانا پلاس»، «دنا پلاس» و «دنا پلاس توربو اتومات» اشاره کرد.

رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که «سمند سورن پلاس» در بازار ۶۰۲ میلیونی تومان قیمت گذاری شد و نسبت به روز گذشته افت ۱۵ میلیون تومانی داشت. «هایما S5پلاس» هم در بازار یک میلیارد و ۴۱۰ میلیون تومان قیمت گذاری‌ شد و افت ۴۰ میلیونی را ثبت کرد.

اما «رانا پلاس» هم در بازار امروز ۵۵۲ میلیون تومان قیمت گذاری شد و افتی ۱۰ میلیونی در بازار داشت. از سوی دیگر «دناپلاس» هم در بازار امروز ۶۸۲ میلیون تومان قیمت گذاری شد و افتی ۳ میلیونی را ثبت کرد.

«دنا پلاس توربو اتومات» هم با افت ۸ میلیونی در بازار ۷۸۲ میلیون تومان قیمت‌گذاری شد. اما در میان پرطرفدارهای ایران خودرو امروز «۲۰۷ پاناراما اتومات» هم در بازار ۹۵۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شد و در بازار تغییر قیمت نداشت.

ایران اقتصاد 18

خرید زعفران

مشاغل قشم

فروشگاه دریل مگنت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *