پیام جدید اولیانوف به بازار سکه در ایران


به گزارش اقتصادنیوز به نقل از اکو ایران، ، بدون تردید پیشرفت‌هایی حاصل شده است، روز دوشنبه گفتگوها ادامه یافته و پیش‌نویس تدوین می‌شود. این صحبت های اولیانوف نماینده روسیه در وین است که دیشب مورد توجه معامله گران بازار داخلی قرار گرفت.

 بخشی از معامله گران باور دارند که در واکنش به این صحبت ها، قیمت دلار در روز جاری دچار افت قیمت خواهد شد و با فشار فروشندگان، اسکناس آمریکایی به زیر مرز ۲۸  هزار تومانی بازخواهد گشت. مهم ترین عاملی که در روز یک شنبه زمینه ساز افزایش قیمت سکه شد،‌ همین افزایش قیمت دلار بود و طبیعتا افت قیمت اسکناس آمریکایی در روز جاری می تواند زمینه ساز قدرت نمایی فروشندگان شود.

دلار و سکه پشت خطی 5 بهمن

اولیانوف در بخش دیگری از صحبت های خود عنوان کرده است که مذاکرات نمی‌تواند ماه‌ها ادامه یابد و  باید تا فوریه گفت‌وگوها را نهایی کنیم. این موضوع دیگری است که از نگاه برخی فعالان، خریداران ارزی را عقب می  راند و فشار فروش را افزایش می دهد. در واقع از نگاه آن ها، صحبت های نماینده روسی به معنای آن است که توافق هسته ای در دسترس است یا حداقل در بدترین سناریو قرار است که تکلیف مذاکرات به زودی مشخص شود. به این ترتیب حتی کسانی که به مذاکرات خوشبی نیستند، تا نهایی شدن نتایج، صبر پیشه خواهند کرد و وارد بازار نخواهند شد. اگر چنین دیدگاهی صحیح باشد‌، در روز دوشنبه سکه امامی بالای سطح ۱۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومانی باقی نخواهد ماند و خبری از دلار بالای ۲۸ هزار تومان نیز نخواهد بود.

دلار و سکه پشت خطی 5 بهمن

 

خرید زعفران

نیازمندی های جزیره قشم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *