مطمئن هستم آینده به نفع مردم سوریه خواهد بود


به گزارش اقتصادنیوز به نقل از جماران، سید ابراهیم رئیسی روز چهارشنبه در دیدار «فیصل مقداد» وزیر امور خارجه سوریه با آرزوی موفقیت و بهروزی برای دولت و ملت سوریه، گفت: مطمئن هستم آینده به نفع مردم این کشور خواهد بود و صبر و مقاومت ملت سوریه، ‌باعث روشن بودن آینده این کشور و منطقه می شود.

رئیس جمهور با تقدیر از گزارش مبسوط وزیرخارجه سوریه تأکید کرد: همانطور که رهبرانقلاب فرمودند آمریکایی‌ها باید از سوریه خارج شوند. خروج آمریکا از شرق فرات و کل منطقه، راه حل اساسی و ریشه ای بحران های غرب آسیاست.

رئیسی اظهار داشت: راه حل رفع نگرانی برخی کشورها، تسلط ارتش سوریه بر همه مرزهای این کشور است و حاکمیت ملی سوریه نیز باید مورد احترام باشد. بی توجهی به این موضوعات، باعث بروز مخاطرات مختلفی می شود.

«فیصل مقداد» وزیر امور خارجه سوریه نیز در این دیدار ضمن ابلاغ سلام بشار اسد رئیس جمهور سوریه به رئیسی گزارشی از اوضاع کنونی سیاسی و امنیتی این کشور ارائه کرد.

مقداد به اراده کشورش برای حل مسائل و مشکلات سوریه اشاره کرد و افزود: ابتکارهای سیاسی و دیپلماتیکی مختلفی را جهت نیل به این اهداف در دستور کار داریم.

وزیر امور خارجه سوریه با تقدیر از برگزاری نشست کشورهای ضامن روند آستانه در تهران و ابراز خرسندی از دستاوردهای آن، ‌گفت: رهنمودهای رهبر معظم انقلاب و دیدگاه های رئیس جمهور ایران نشان‌دهنده هم‌پیمانی بین تهران و دمشق است.

خرید زعفران

نیازمندی های جزیره قشم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *