شرایط “متروپل”بسیار ناپایدار است / امکان ریزش کامل سازه


به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، فرماندار ویژه آبادان گفت: با توجه به شرایط محل حادثه متروپل و سازه‌ای که متاسفانه غیرپایدار است و هر لحظه احتمال ریزش آن وجود دارد، از مردم تقاضا داریم که از تجمع و حضور در محل حادثه جداً خودداری کنند.

احسان عباسپور با تسلیت به مردم آبادان در پی حادثه فرو ریختن ساختمان متروپل اظهار کرد: در حادثه ای که متاسفانه امروز حوالی ساعت ۱۲ ظهر رخ داد، یکی از برج‌های دوقلوی متروپل  ریزش کرد که بخشی در حوزه خیابان و بخشی نیز در کوچه ای که منتهی به محل تردد مردم بود، رخ داد. در ساعات اولیه بلافاصله ستاد بحران را تشکیل دادیم و در منطقه هستیم و تمام نیروهای امدادی را از شهرهای همجوار به محل حادثه گسیل کردیم.

وی افزود: از نظر نیروی امدادی و تجهیزات هیچ‌گونه مشکلی نداریم؛ تصمیمات به صورت لحظه‌ای گرفته می‌شود اما متاسفانه به دلیل ریزش آوار، تاکنون ۶ فوتی و ۲۹ مصدوم داشته‌ایم.

فرماندار ویژه آبادان تاکید کرد: با توجه به شرایط محل حادثه متروپل و سازه‌ای که متاسفانه غیرپایدار است و هر لحظه احتمال ریزش آن وجود دارد، از مردم تقاضا داریم که از تجمع و حضور در محل حادثه جداً خودداری کنند؛ شرایط بسیار  ناپایدار است و امکان ریزش وجود دارد.

وی که در یک گفت‌وگوی تلویزیونی صحبت می‌کرد، در پایان یادآور شد: نیروهای امدادی با تمام توان در حال تلاش برای کمک  به مردم هستند. از مردم می‌خواهیم که هرگونه اخبار را از مبادی رسمی پیگیری کنند. 

خرید زعفران

نیازمندی های جزیره قشم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *