سیاوش یزدانی فصل جدید در باشگاه ملوان؟


به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ورزش سه سیاوش یزدانی مدافع باتجربه فوتبال ایران بعد از آنکه به دلیل مشمول شدن به خدمت سربازی مجبور شد نیم فصل استقلال را ترک کند، هنوز برای هیچ تیمی به میدان نرفته است.

یزدانی در آن مقطع مثل محمدحسین مرادمند برای گذراندن خدمت سربازی به ملوان که آن زمان در لیگ یک بود رفت اما به بهانه شرایط روحی نامناسب حتی یک بار هم در لیست این تیم قرار نگرفت. از این رو رفتار یزدانی دلخوری هایی را برای کادرفنی ملوان ایجاد کرد.

مدافع سابق استقلال که تلاش های زیادی برای قبولی در آزمون دکترا و دریافت معافیت تحصیلی مجدد برای بازگشت به این تیم انجام داد، در نهایت موفق به این کار نشد و بعید هم هست چنین اتفاقی برایش رخ بدهد. از این رو یزدانی هم اکنون سرباز نیروی دریایی ارتش محسوب می‌شود و می‌تواند برای ملوان در لیگ برتر به میدان برود.

این مدافع باتجربه امروز عکسی از خودش در دریای خزر با لباس سربازی منتشر کرد تا اینطور به نظر برسد که او باید خدمت خود را به پایان برساند. دراین شرایط بازگشت او به ملوان محتمل به نظر می‌رسد و احتمالا شاهد حضور یزدانی در تمرینات ملوان برای فصل جدید باشیم.

البته این موضوع نیاز به تایید مازیار زارع سرمربی ملوان دارد اما به نظر می‌رسد در لیگ جدید بعد از چند ماه دوباره یزدانی را با پیراهن یک تیم که ملوان است ببینیم تا هم او در لیگ برتر بازی کند و هم خدمت سربازی خود را بگذراند.

خرید زعفران

نیازمندی های جزیره قشم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *