حمله شدید خبرگزاری کره شمالی به بایدن


به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، راشا تودی اعلام کرد، رسانه دولتی کره شمالی روز شنبه عملکرد جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا را محکوم و او را به بدتر کردن بحران اوکراین متهم کرد.

این رسانه‌ دولتی کره شمالی نوشت: بایدن به دلیل کهولت سن قدرت تشخیص ندارد و نمی‌تواند اوضاع را مدیریت و سامان ببخشد.

خبرگزاری رسمی KCNA کره شمالی در یادداشتی تحریم‌های آمریکا علیه روسیه را غیرضروری دانست و نوشت همه این اقدامات علیه مسکو نتایج معکوسی به همراه خواهد داشت و در آخر هم واشنگتن بازنده نهایی در صحنه جهانی خواهد بود.

در این مقاله آمده است: ایالات متحده با متهم کردن روسیه به جنایات جنگی در اوکراین، تلاش می کند روسیه را بدنام کند و سعی در فروپاشی نظام سیاسی در این کشور دارد. آنها باید قبل از روسیه کشتار بی‌رحمانه میلیون‌ها انسان توسط نظامیان آمریکایی را در افغانستان، عراق و یوگسلاوی پاسخ دهند.

در هفته‌های گذشته آمریکا و حامیان غربی‌اش بارها با جنجال رسانه‌ای روسیه را به جنایت جنگی در اوکراین متهم کردند. آنها ادعا می‌کنند نظامیان روسی در شهرهای اوکراین مرتکب جنایت جنگی شده‌اند. بایدن در اظهاراتش بارها پوتین را جنایتکار جنگی خطاب کرده است.

در ادامه این مقاله آمده است: «جنایتکار جنگی» و «دیکتاتور قاتل» نامیدن رئیس یک کشور مستقل بدون دلیل موجه و مدارک کافی توهین به یک ملت و نقض آشکار حاکمیت آن محسوب می‌شود. چنین اظهاراتی را فقط نوادگان یانکی‌ها بیان می‌کنند که در تهاجم و توطئه مهارت دارند.

خرید زعفران

نیازمندی های جزیره قشم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *