پیداشدن جسد یکی ازخدمه لندیگرافت خوارزم

[ad_1]

ایسنا: معاون دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: در حالی که عملیات جستجو و نجات دریایی توسط تیم های اعزامی به منطقه بی وقفه در حال انجام است، صبح امروز ۸ دی ماه پیکر بی جان یک نفر از خدمه شناور خوارزم پیدا و تلاش برای یافتن دیگر مفقودین همچنان ادامه دارد.

اسماعیل مکی زاده با بیان اینکه از همان لحظات آغازین پیدا شدن شناور واژگون شده خوارزم تلاش برای یافتن ۷ سرنشین مفقود شده این شناور آغاز و تاکنون نیز ادامه دارد، اظهار کرد: چندین گروه جستجو و نجات دریایی متشکل از نیروهای دریایی و هوایی ندسا، نداجا، دریابانی، همیاران ناجی و اداره کل بنادر و دریانوردی در شرایط نامساعد جوی جهت یافت اثری از خدمه مفقود شده شناور در منطقه حضور دارند.

معاون دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: تقسیم بندی مناطقی که احتمال می رفت جریان آب افراد را به آن سمت سوق دهد سبب شد تا هرگروه مسئولیت پایش حوزه ی از پیش تعیین شده را با هماهنگی مرکز جستجو و نجات دریایی استان بر عهده گرفته که این امر ضمن جلوگیری از اتلاف وقت، دقت تیم های اعزامی را نسبت به حوزه تعیین شده خود بیشتر می نمود.

وی افزود: پس از تلاش ۷۲ ساعته جسد یک تن از خدمه شناور خوارزم پیدا و جهت شناسایی و تحویل دستگاههای ذی‌ربط شود.

مکی زاده با بیان اینکه تلاش برای یافتن دیگر خدمه مفقود شده این شناور ادامه دارد اظهار داشت: تاکنون نقاطی که احتمال وجود مفقودین را داشتیم مورد جستجو قراردادایم.

شناور خوارزم حامل ۱۵ عدد بیل مکانیکی روز جمعه ۵ دی ماه مقارن ساعت ۱۹ بندر شناص عمان را به مقصد بندرعباس ترک نموده که در میانه را و در موقعیت ۱۵ مایلی جنوب شرق جزیره لارک به دلایلی که درحال بررسی است واژگون و ۷ نفر از خدمه این شناور با ملیت های ایرانی و یک نفر نیز تبعه کشور هندوستان همگی مفقود که تاکنون جسد یک نفر پیدا شده است.

[ad_2]
طراحی و برنامه نویسی اپلیکیشن موبایل (اندروید و iOS) … با من تماس بگیرید 09124964046

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *