4 هدف مهم عرب‌ها در عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی



اقتصاد نیوز :

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به عادی‌سازی رابطه برخی کشورهای عربی با رژیم منحوس صهیونیستی گفت: تأمین منافع نظام سلطه، ضربه زدن به جبهه مقاومت، سرکوب نیروهای فلسطینی و مشروعیت بخشی به اشغالگری رژیم منحوس صهیونیستی از اهداف عادی‌سازی‌های کشورهای عربی با این رژیم جعلی است.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس، سید علی آقازاده با اشاره به عادی‌سازی رابطه برخی کشورهای عربی با رژیم منحوس صهیونیستی اظهار کرد: ارتباط رژیم منحوس صهیونیستی و اقدام رابطه دیپلماتیک و اقتصادی آن‌ها اگرچه آشکارشده اما تازگی ندارد.

وی با بیان اینکه  عادی‌سازی رابطه اعراب و رژیم منحوس صهیونیستی از زمان انور سادات کلید خورد و برخی از کشورهای عرب  رابطه پنهانی با رژیم صهیونیستی با فراز و نشیب و در مقاطع مختلف را آغاز کردند، گفت: این کشورها تنها روابط پنهانی خود با رژیم منحوس صهیونیستی را آشکار کردند اما گستاخی این رژیم جعلی در سرکوب نیروهای فلسطینی و جبهه مقاومت مشهود و آشکار است.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه رابطه اعراب  با رژیم منحوس صهیونیستی تازگی ندارد و با دستور آمریکا صورت گرفته است، افزود: حضور نامشروع آمریکا در منطقه و تنفر افکار عمومی از جنایات رژیم اشغالگر صهیونیستی در قدس، برای آزادی‌خواهان جهان مشهود و ملموس است و این قبیل اقدامات در راستای امیدواری برای حیات این رژیم نامشروع و جعلی صورت می‌گیرد.  

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بحرین ازنظر جغرافیایی به‌اندازه کافی کوچک است که  به‌حساب نمی‌آید، گفت: تأمین منافع نظام سلطه، ضربه زدن به جبهه مقاومت، سرکوب نیروهای فلسطینی و مشروعیت بخشی به اشغالگری رژیم منحوس صهیونیستی از اهداف عادی‌سازی‌های کشورهای عربی با این رژیم جعلی است.

وی با اشاره به عادی‌سازی رابطه امارات و بحرین با رژیم منحوس صهیونیستی گفت: این کشور کوچک و نامرئی در جغرافیای منطقه تأثیری در تحولات منطقه نه‌تنها نداشته بلکه کاملاً تحت اشغال است.

4 هدف عادی‌سازی روابط عرب‌ها با رژیم صهیونیستی


این مطلب برایم مفید است




3


نفر
این پست را پسندیده اند


>> اگر نیاز به ربات ثبت سفارش در بورس دارید با ما تماس بگیرید: 09124964046

ربات سرخطی بورس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *