کدامیک از همدستان روح‌الله زم؛ دوست‌پسر یک جن شده بود!


به گزارش اقتصادنیوز،  رییس دادگاه در بخش از جلسه از متهم زم پرسید: توانا محمدی را می‌شناسید؟ در چه زمینه‌ای با او همکاری داشته‌ای؟ اظهاراتی علیه شما دارد؟

متهم پاسخ داد: بله می‌شناسم.

قاضی از ماموران خواست توانا محمدی را به دادگاه بیاورند.

پس از حضور توانا محمدی در دادگاه قاضی صلواتی از او خواست خود را معرفی کند.

محمدی ضمن معرفی خود گفت: توانا محمدی هستم. متولد ۲ تیر ۷۴ و مدیر فنی رسانه ضد انقلاب و معاند آمدنیوز. با احتساب مدتی که حبس هستم حدود ۵ سال است که با روح الله زم و آمدنیوز در ارتباط بوده‌ام و همکاری‌های زیادی داشته‌ایم.

رئیس جلسه دادگاه از توانا محمدی خواست همکاری‌های خود با متهم زم را شرح دهد.

محمدی در پاسخ گفت: از مهم‌ترین مسائل قضیه موشک بود. من راکت‌های کوچکی را برای درست کرده بودم.

روح الله زم به من پیشنهاد داد یک سری مکان های حساس کشور را بزنم.

وی ادامه داد: به دستور روح الله زم قرار بود برای زدن یک پایگاه سپاه به صورت پایلوت ۵۰۰ هزار دلار و پس از آن برای بقیه جا‌ها ۲ میلیون دلار دریافت کنم.

وی گفت: روح الله زم به من اعتماد کامل داشت و حتی عکس پاسپورت و گواهینامه خود را برای من ارسال می‌کرد. به حساب مالی روح الله دسترسی داشتم و آدرس پستی، قبض آب و برق و گاز را نیز داشتم.

وی ادامه داد: من به عنوان ادمین حفاظتی کنترل اینستاگرام آمدنیوز را داشتم و در صفحه شخصی او (زم) بودم و به من اعتماد کامل داشت.

در بخش دیگری از دادگاه رییس دادگاه خطاب به متهم زم گفت: پیرامون اظهارات آقای توانا توضیحات خود را ارائه دهید.متهم زم گفت: به این فرد اعتماد کامل نداشتم و با او در تماس بودم، وقتی صفحه اول آمدنیوز در اینستاگرام با ۳۰۰ هزار عضو هک شد، او با ادمین تماس گرفت و گفت می‌توانم صفحه را برگردانم.وی ادامه داد: از او پرسیدم که هستی؟ گفت: کرد هستم با جوانمردی موضوع را چک کردم، جوانمردی گفت قابل اعتماد است و با من کار می‌کند. من هم پسورد و رمز صفحه را به توانا دادم.

متهم زم افزود: در سال ۹۵ یا اوایل ۹۶ بود که با توانا ارتباط داشتم این ارتباط ادامه داشت تا این که یک روز گفت من با یک جن ازدواج کردم، بعد عاشق دختر دیگری شدم و آن جن من را بیچاره کرد. با او چت می‌کردم و این چیز‌ها را می‌گفت.

وی گفت: توانا صفحه‌ای را در اینستاگرام که سابقه آن برای یک دختر جنجالی بود که به همه فحاشی می‌کرد برای ما بالا آورد. یک سال بعد متوجه شدیم که صفحه آمدنیوز صفحه فلان دختر بوده است. فلش بک که زدیم دیدیم توانا این صفحه را به ما داده است.


>> اگر نیاز به ربات ثبت سفارش در بورس دارید با ما تماس بگیرید: 09124964046

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *