چرا بزدلانه رفتار می‌کنیم ما اصولگراها؟

[ad_1]

اسکان نیوز: محمد مهاجری فعال اصولگرا نوشت: حضور وزیر ارتباطات در مجلس،همانگونه که پیش بینی می شد، بی حاشیه نماند. او با فیلترینگ مخالفت کرد و رئیس مجلس خواهان کنترل فضای مجازی شد و در قیاسی مع الفارق و شگفت انگیز، کنترل آن را با بازار خودرو مطابقت داد که البته فضای مجازی اشتباه او را به رُخش کشید و البته عده ای هم چنین برداشت کردند که آقای قالیباف، مدافع مسدودکردن فضای مجازی است، حال آنکه او صراحتا چنین نگفت و بعید است کسی که خودش بیشترین بهره را در فضای مجازی برای انتخابات اخیر برده است، بی محابا خواهان انسداد این فضا شود.

در هرحال عده ای این روزها محکم دنبال بستن اینستاگرام هستند ،اما کسی حاضر نیست با طرح مستقیم خواسته اش،خود را بی اعتبار کند. به عبارت دیگر دوست دارند فیلتر کنند اما هزینه اش را هم نپردازند. حتی به نظر می رسد قوه قضاییه هم نمی خواهد یک قاسم زاده دوم پیدا شود و این بار حکم تعطیل اینستاگرام را صادر کند.

با این حال هیچ انسان منصفی را نمی توان یافت که نسبت به بخش مخرب فضای مجازی حساس نباشد و راه اصلاح آن را دنبال نکند. اما شده است قصه کوسه ریش پهن. یعنی همان هنگام که بحث فیلترینگ هوشمند مطرح شد و می توانست محتوای فضای مجازی را تا حد قابل اعتنایی پالایش کند، همین مدعیان امروز به تخطئه آن پرداختند. گام دوم را هم یادم هست که وزیر ارتباطات برای کنترل تلگرام برداشت و در پی آن بود که در مذاکره با مدیر تلگرام و انتقال سرورها به داخل، عملا مهار این رسانه در دست خودمان باشد. در همین مورد هم بازیگران سیاسی ، شلتاق کردند و کاری که می توانست نتیجه خوبی داشته باشد، به بار ننشست.

رفتارشناسی این جماعت نشان می دهد وقتی از لفظ “کنترل” استفاده میکنند منظورشان فیلترینگ است اما با دو شرط: نخست اینکه برای خودشان فیلتر نباشد و دوم اینکه پا در دریا بگذارند اما خیس نشوند. یعنی فیلترینگ را برای برخی مقاصد سیاسی انجام دهند اما به حساب خودشان نوشته نشود.

عزیزان! مثل آقای نوروزی نماینده محترم رباط کریم، صریح و بی شیله پیله بگویید دنبال فیلتر اینستاگرام هستید. این صراحت هیچ نشانه ای از نفاق ندارد و چنین شجاعتی شایسته احترام و تجلیل است. مرد که چارقد سر نمی کند، مرد که قر و قمیش نمیاید، مرد که ادا و اطوار نمی ریزد، مرد که پشت این و آن قایم نمی شود… اگر مدافع فیلتر کردن هستید سرتان را بالا بگیرید و با صدای بلند حرف تان را بزنید.چرا کاری می کنید که مردم فکر کنند مشتی آدم بی جربزه و بزدل و ترسوییم، ما اصولگراها.

[ad_2]
طراحی و برنامه نویسی اپلیکیشن موبایل (اندروید و iOS) … با من تماس بگیرید 09124964046

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *