پرواز مستقیم از مادرید به تهران پس از 16 سال


اولین گروه ایرانیان مقیم اسپانیا متقاضی بازگشت به کشور از جمله دانشجویان، درپی شیوع کرونا، با هماهنگی‌های سفارت جمهوری اسلامی ایران به کشور بازگشتند و این نخستین پرواز مستقیم از مادرید به تهران پس از ۱۶ سال بوده است.

 

به گزارش اقتصادنیوز، گزارش سفارت جمهوری اسلامی ایران به خبرنگار ایرنا حاکیست که در پی شیوع کرونا و شرایط اپیدمی این بیماری در اسپانیا، روز دوشنبه نخستین گروه از ایرانیان مقیم و متقاضی متشکل از 170 نفر به ایران بازگشتند.

ثبت نام هموطنان متقاضی برای بازگشت به میهن اسلامی ادامه دارد و دومین گروه از متقاضیان روز چهارشنبه به کشور باز می گردند.

در پی گسترش ویروس کرونا در اسپانیا و به دنبال درخواست تعداد قابل توجهی از ایرانیان مقیم این کشور برای بازگشت به کشور، سفارت جمهوری اسلامی ایران در اسپانیا با همکاری و هماهنگی وزارتخانه های امورخارجه، بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و همچنین سازمان هواپیمایی کشوری، نسبت به برقراری دو پرواز مستقیم برای بازگرداندن هموطنان اقدام کرد.

براساس حدیدترین آمار رسمی، بیش از 250 هزار نفر در اسپاینا مبتلا به ویروس کوید 19 شده‌اند که از این شمار تاکنون بیش از 154 هزار نفر بهبود یافته و بیش از 25 هزار نفر جان خود را از دست دادهاند.


این مطلب برایم مفید است




1


نفر
این پست را پسندیده اند


>> اگر نیاز به ربات ثبت سفارش در بورس دارید با ما تماس بگیرید: 09124964046

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *