پاسخ بهاروند به AFC/ در انتظار تاییدیه انتخاب نبی


سرپرست فدراسیون فوتبال با ارسال نامه ای به کنفدراسیون آسیا در مورد انتخاب مهدی محمدنبی به عنوان سرپرست دبیرکلی این فدراسیون توضیحاتی ارائه کرد و خواستار پذیرش آن از سوی AFC شد.

به گزارش وب‌سایت نود و به نقل از مهر، فدراسیون فوتبال ایران پاسخ کنفدراسیون فوتبال آسیا را در خصوص روند انتخاب مهدی محمدنبی به عنوان سرپرست جدید دبیرکلی فدراسیون داد تا امکان فعالیت وی را در این زمینه فراهم شود.

در این نامه انتخاب نبی از سوی کمیته اجرایی فدراسیون فوتبال قانونی عنوان شده و مستنداتی را درباره استعفای وی از هیأت مدیره پرسپولیس برای حضور در جایگاه دبیرکلی فدراسیون ارائه کرده است. در این نامه که به امضای حیدر بهاروند سرپرست فدراسیون فوتبال رسیده، آمده است:

«در ادامه نامه روز ۳۱ مارس ۲۰۲۰ که به فدراسیون ارسال شد صحبت می‌کنیم.

به اطلاع شما می‌رسانم کمیته اجرایی فدراسیون فوتبال ایران با پیشنهاد اینجانب در روز ۲۶ مارس ۲۰۲۰ جلسه‌ای تشکیل داد و تمام اعضا، انتصاب آقای مهدی محمد نبی به عنوان دبیرکل جدید فدراسیون فوتبال ایران با توجه به اساسنامه این فدراسیون را تأیید کردند.

کپی یادداشت‌های مربوط به این جلسه همراه با ترجمه آن برای استحضار شما ارسال می‌شود.

همچنین یادآور می‌شوم انتصاب آقای ابراهیم شکوری به عنوان دبیرکل فدراسیون فوتبال بر اساس تصمیم رئیس فدراسیون فوتبال ایران انجام شد (بر اساس اختیاراتی که در اساسنامه به او داده شده) و این تصمیم توسط AFC تأیید شده بود.

دبیرکل‌های سابق (آقایان شکوری و ساکت) رؤسای فدراسیون‌ها از اختیارات خود استفاده کردند، ما این بار روند قانونی را به کار گرفتیم و از طریق کمیته اجرایی دبیرکل جدید را منصوب کردیم و شیوه قبلی را انجام ندادیم.

باید اذعان کنیم مهدی محمدنبی در روز ۲۵ مارچ ۲۰۲۰ از پست خود به عنوان نایب رییس پرسپولیس استعفا داده بود و این استعفا توسط هیأت مدیره پذیرفته شده بود. بنابراین آقای محمدنبی پستی در باشگاه پرسپولیس نداشت و این موضوع را سایت رسمی باشگاه پرسپولیس نیز اعلام کرد.

بنابراین برای ادامه امور فدراسیون فوتبال ایران از AFC تقاضا داریم که آقای مهدی محمدنبی را به عنوان دبیرکل جدید فدراسیون ایران به رسمیت بشناسد.»

4416


طراحی و برنامه نویسی اپلیکیشن موبایل (اندروید و iOS) … با من تماس بگیرید 09124964046

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *