واکنش بازیگران مشهور به مرگ جوئل شوماخر


مهر نوشت: با درگذشت جوئل شوماخر (شوماکر) کارگردان نامدار و کهنه‌کار آمریکایی، شماری از چهره‌های سرشناس بازیگری که سابقه همکاری با وی را داشتند،‌ از او یاد کردند.

کیفر ساترلند، متیو مک‌کانهی و امی راسم از جمله چهره‌های شناخته‌شده هالیوودی بودند که پس از مرگ جوئل شوماخر کارگردان افسانه‌ای آمریکایی از او یاد کردند.

واکنش بازیگران مشهور به مرگ جوئل شوماخر

ساترلند که در تعدادی از شناخته‌شده‌ترین فیلم‌های شوماخر از جمله «پسرهای گمشده» سال ۱۹۸۷، «مرگ‌بازان» سال ۱۹۹۰ و «زمانی برای کشتن» سال ۱۹۹۶ نقش‌آفرینی کرده است، در توییتر خود نوشت: «اوایل امروز یکی از عزیزترین دوستان و همکارانم در فیلمسازی، جوئل شوماخر، بعد از نبردی یک ساله با سرطان از دنیا رفت.»

او اضافه کرد: «اشتیاق، روحیه و استعداد او در قلب و حافظه من برای باقی عمرم باقی خواهد ماند. جوئل به من فرصت‌ها و درس‌هایی داد که یک عمر دوام دارند. اثر او روی فرهنگ و فیلم مدرن تا ابد زنده می‌ماند. دلم برایت تنگ می‌شود دوست عزیزم.»

متیو مک‌کانهی گفت اگر این کارگردان فقید از او برای نقش‌آفرینی در «زمانی برای کشتن» استفاده نکرده بود در صنعت فیلم اینطور پیشرفت نمی‌کرد. مک‌کانهی پیش از نقش‌آفرینی در این درام دادگاهی تقریباً ناشناخته بود و این فیلم نخستین نقش اول او را برایش فراهم کرد.

مک‌کانهی گفت: «جوئل نه تنها به من فرصت داد بلکه برایم جنگید. او که می‌دانست استودیو ممکن است هرگز نخواهد فردی ناشناخته مانند من را برای نقش اول فیلم قبول کند، یک تست مخفی برای من در یک صبح یکشنبه در یک استودیو کوچک ناشناخته تعیین کرد.»

او اضافه کرد: «اگر جوئل شوماخر آن موقع به من باور نداشت نمی‌دانم مسیر حرفه‌ای کاری‌ام می‌توانست به تمام جاهای فوق‌العاده‌ای برود که رسید.»

امی راسم بازیگر «شبح اپرا» در توییتر خود نوشت: «بعد از شنیدن خبر مرگ جوئل شوماخر اشکم درآمد. او برای خودش نیرویی بود. خاص بود. خلاق، مشتاق و احساسی. او نقش عظیمی در شکل دادن به زندگی من داشت. الان کلمات درستی برای بیانش ندارم.»

الکس وینتر بازیگر «پسران گمشده» هم شوماخر را یک نابغه خلاق خواند و گفت او همچنین استاد طراحی لباس، صحنه، نویسندگی و البته کارگردانی بود.

او نوشت: «جوئل در من به عنوان یک بازیگر چیزی را دید که خودم ندیدم و به من اطمینان به نفس و فضا برای دنبال کردن آن را داد. او به طور غیرمنصفانه‌ای در تمام طول مسیر حرفه‌ای کاری خود مورد انتقاد منتقدان بود اما آثار فوق‌العاده او باقی خواهند ماند.»

جیم کری که در فیلم «بتمن برای همیشه» با وی همکاری کرده بود، در توییتی نوشت: «او فراتر از بیشتر افراد چیزهای عمیقی در من دید و او یک زندگی فوق‌العاده خلاقانه و قهرمانانه داشت. بسیار مفتخرم که او را به عنوان دوست خودم داشتم.»

نیکلاس کیج هم که در فیلم معمایی «۸ ام ام» با این کارگردان همکاری کرده بود از وی به عنوان یک «هنرمند بزرگ» یاد کرد و افزود جایش خالی خواهد بود.

پاتریک ویلسون که بازیگر فیلم موزیکال «شبح اپرا» بود نوشت: «این خبر قلبم را شکست. وقتی که با او گذشت یک گنجینه بود. صدای بلند خنده‌هایش. حکمت و دانایی او. او به بازیگرنش اهمیت می‌داد و موجب شروع کار خیلی از بازیگران شد. خیلی از اسم‌ها در رزومه او جای دارند و این رزومه‌ای متهورانه و متنوع است.


طراحی و برنامه نویسی اپلیکیشن موبایل (اندروید و iOS) … با من تماس بگیرید 09124964046

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *