نیرو‌های خارجی را اخراج می‌کنیم



ایسنا نوشت: حزب‌الله عراق در بیانیه‌ای گفت، درخواست نخست وزیر مبنی بر تغییر مکان تحصن در ازای اخراج نیروهای خارجی را پاسخ گفتیم.

به گزارش سومریه نیوز، حزب الله عراق در این بیانیه با اعلام تغییر محل تحصن تاکید کرد، فعالیت پارلمان را طی روزهای آتی برای تدوین قانون اخراج نیروهای خارجی در عراق دنبال خواهیم کرد.

در این بیانیه آمده است، بعد از آنکه مردم آزاده عراق دولت آمریکا را در مقابل بزرگترین سفارتش و مرکز جاسوسی جهان خوار کردند، گردان‌های حزب الله از ملت عراق که در این صحنه رویارویی با دشمن شرکت کردند قدردانی می‌کند و این رویکرد و اقدام دلاورانه بی نظیر را پاس می‌دارد.

مقامات عراقی روز چهارشنبه اعلام کردند که توانسته‌اند امنیت را در مقابل ساختمان سفارت آمریکا در بغداد برقرار سازند. این منابع بر خروج همه عناصر حزبی از محوطه هیات دیپلماتیک تاکید کردند.

در همین راستا، محمد علی الحکیم، وزیر خارجه عراق با بیان اینکه پیام معترضان در مقابل سفارت امریکا در بغداد را دریافت کرده تاکید کرد، امنیت خروج تظاهرکنندگان ضروری است.

الحکیم روز چهارشنبه در توییتی نوشت، مسئولیت حفاظت از دیپلمات‌ها، هیات‌های دیپلماتیک و سفارت‌های آنها بر عهده دولت عراق است. وی گفت با عادل عبدالمهدی، نخست وزیر مستعفی عراق درباره پایان دادن به اعتراضات مقابل سفارت آمریکا و امنیت شهروندان و تاسیسات گفتگو کرده است.


اینجا محل تبلیغات شماست… با ما تماس بگیرید. 09124964046

طراحی و برنامه نویسی اپلیکیشن موبایل (اندروید و iOS) … با من تماس بگیرید 09124964046

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *