نرم افزار کلاس مجازی، چند گزینه ایده‌آل پیش روی شما!

[ad_1]

برترین‌ها: امروزه با پیشرفت تکنولوژی و همه‌گیر شدن استفاده از انواع نرم افزار‌های اینترنتی بسیاری از کلاس‌ها در حوزه‌ها و رشته‌های مختلف نیز به صورت آنلاین و مجازی برگزار می‌شوند. این موضوع با شیوع و همه‌گیری ویروس کرونا در سطح جهان نیز از رشد و اقبال به مراتب بیشتری برخوردار شده است. به همین دلیل هم هست که امروزه استفاده از انواع نرم افزار‌های کلاس مجازی کاربران بسیاری پیدا کرده‌اند و هر کدام به نوعی مورد استفاده قرار می‌گیرند.

نرم افزار کلاس مجازی، چند گزینه ایده‌آل پیش روی شما!

طبیعی است که با توجه به گستردگی این نرم افزار‌ها چگونگی انتخاب آن‌ها نیز اهمیت بسیاری پیدا می‌کند. به همین دلیل هم با بررسی ویژگی‌های هر کدام از نرم افزار‌های کلاس مجازی می‌توان به گزینه‌ای ایده آل دست یافت. در این مطلب همراه شما هستیم تا به معرفی چند نرم افزار کلاس مجازی بپردازیم و شما را در نحوه استفاده از آن‌ها یاری کنیم.

نرم افزار Adobe Connect

نرم افزار کلاس مجازی، چند گزینه ایده‌آل پیش روی شما!

Adobe Connec به عنوان یکی از بهترین و انعطاف‌پذیرترین نرم افزار‌هایی که در برگزاری کلاس‌های آنلاین و مجازی مورد استفاده قرار می‌گیرند شناخته می‌شود. این نرم افزار قابلیت توسعه‌پذیری بسیاری دارد و می‌تواند انتخاب بسیار هوشمندانه و درستی برای برگزار ویدیو کنفرانس‌های متعدد باشد. این نرم افزار با قدرت و پایداری خود تمامی محدودیت‌ها و عدم توسعه‌پذیری‌های دیگر نرم افزار‌ها را نداشته و در نتیجه کنفرانس‌های آنلاین و یا کلاس‌های مجازی شما را به بهترین شکل ممکن پیش خواهند برد.


نرم افزار Blackboard Collaborate

نرم افزار کلاس مجازی، چند گزینه ایده‌آل پیش روی شما!

این نرم افزار نیز به عنوان یکی از انتخاب‌های هوشمندانه‌ای شناخته می‌شود که بسیاری از مؤسسات آموزشی روی آن حساب می‌کنند. این نرم افزار از انعطاف‌پذیری و شخصی‌سازی خوبی برخوردار است و همین موضوع نیز آن را به انتخاب خوبی برای کلاس‌های آنلاین و مجازی تبدیل می‌کند. Blackboard Collaborate جدا از ویدیو کنفرانس‌های قدیمی فعالیت می‌کند و می‌تواند در برگزاری کلاس‌ها و دوره‌های آنلاین به کمک شما بیاید.


نرم افزار Newrow

نرم افزار کلاس مجازی، چند گزینه ایده‌آل پیش روی شما!

این نرم افزار نیز به راحتی در فهرست بهترین نرم افزار‌های کلاس مجازی قرار می‌گیرد. نرم افزار Newrow نیز مانند بسیاری دیگر از نرم افزار‌های کلاس مجازی رایگان بوده و طراحی آن مختص برگزاری و شرکت در کلاس‌های مجازی و تدریس آن است. از ویژگی‌های این نرم افزار می‌توان به عدم احتیاج به نصب، مبتنی بودن بر وب، بارگیری آسان، امکان به اشتراک‌گذاری صفحه، قابلیت برگزاری آزمون‌های زنده، برخورداری از ابزار‌های مشترک مانند تخته سفید دیجیتال و… اشاره کرد.


نرم افزار WixIQ

نرم افزار کلاس مجازی، چند گزینه ایده‌آل پیش روی شما!

نیز به عنوان یکی از بزرگ‌ترین پلتفرم‌های مبتنی بر کلود در زمینه نرم افزار کلاس مجازی شناخته می‌شود. این نرم افزار با برخورداری از بیش از چهارصد هزار دانش‌آموخته به عنوان انتخابی درست و هوشمندانه جهت برگزاری و شرکت در کلاس‌های مجازی به حساب می‌آید. نرم افزار WixIQ برای معلمین، دانش آموزان، دانش جویان، شرکت‌ها، مؤسسات آموزشی و… انتخاب بسیار مناسبی است و می‌تواند با برخورداری از امکان آپلود و سازماندهی و ذخیره محتواها، کلاس‌های مجازی شما را پربارتر و کامل‌تر نماید.


نرم افزار LearnCube

نرم افزار کلاس مجازی، چند گزینه ایده‌آل پیش روی شما!

این نرم افزار از معدود انتخاب‌هایی است که می‌تواند در کلاس‌های مجازی بسیار کاربردی و مناسب باشد، چراکه معمولاً یکی از مهم‌ترین مشکلاتی که افراد با آن روبه‌رو هستند انتخاب نرم افزاری است که هم در برگزاری جلسات کاری مناسب باشد و هم در برگزاری کلاس‌های آنلاین. به همین دلیل هم نرم افزار LearnCube با تکیه بر برگزاری کلاس‌های آنلاین انتخاب خوبی برای چنین افرادی خواهد بود. از ویژگی‌های این نرم افزار می‌توان به برخورداری از ویدئوی زنده با قابلیت اطمینان و کیفیت صدای عالی، وایت بورد آنلاین تعاملی، دسترسی سریع به درس‌های ذخیره‌شده مثل پی‌دی‌اف، دسترسی سریع از طریق لینک و… اشاره کرد.


نرم افزار Vedamo

نرم افزار کلاس مجازی، چند گزینه ایده‌آل پیش روی شما!

این نرم افزار کلاس مجازی نیز راهکار جامعی برای مدیریت سرویس‌های آموزشی مجازی و آنلاین به شمار می‌آید. از ویژگی‌های نرم افزار Vedamo نیز می‌توان به برخورداری از کلاس مجازی با قابلیت تعامل با دانش آموزان و دانشجویان آن هم به شکل رو در رو و واقعی، داشتن وایت بورد برای به اشتراک‌گذاری مباحث و دروس با مخاطبین در کلاس مجازی و آنلاین، امکان گروه‌بندی اعضای کلاس، اشتراک صفحه نمایش و…


نرم افزار Cisco webex Meetings

نرم افزار کلاس مجازی، چند گزینه ایده‌آل پیش روی شما!

این نرم افزار یکی از بهترین انتخاب‌ها برای برگزاری جلسات مهم کاری است. با کمک این نرم افزار کلاس مجازی می‌توانید به صورت ویدیویی و خیلی راحت به کنفرانس و جلسات کاری خود بپردازید. افراد زیادی به عنوان کاربر در سطح دنیا از این نرم افزار استفاده می‌کنند و همین موضوع نیز کارایی مناسب آن را نشان خواهد داد. نکته جالبی که می‌توانیم به آن اشاره کنیم آن است که اعضای کلاس می‌توانند تنها با یک کلیک ساده به کلاس آنلاین خود بپیوندند و فیلم‌ها و پیام‌های صوتی و… را به اشتراک گذاشته و به آن‌ها دسترسی پیدا کنند.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *