میراث برانکو و کالدرون برای یحیی؛ وفاداری در روزهای سخت


پرسپولیس گل‌محمدی هم مثل برانکو و کالدرون، بعد از روزهای سخت به مسیر موفقیت می‌رسد؟

به گزارش وبسایت نود، خوردن 6 گل در سه بازی بدون برد، انتقادات از سرمربی جدید پرسپولیس را آغاز کرده است. گل‌محمدی در روزهای ابتدایی انتخاب به عنوان مربی پرسپولیس، شرایط خوبی داشت. دو برد با دو کلین شیت مقابل تراکتور و صنعت نفت، شرایط را بهتر هم کرد. با این حال روزهای ماه عسل او، خیلی زود به پایان رسیدند و سه بازی با استقلال، الدحیل و الشارجه او را در شرایط سختی قرار دارد. پرسپولیس در هر سه مسابقه، دو گل از حریفش خورد و عملکرد خط دفاعی تیم باعث انتقادات زیادی شد.

با این حال، اولین باری نیست که سرمربی تازه پرسپولیس چنین وضعیتی را تجربه می‌کند. یحیی گل‌محمدی، در همان وضعیتی قرار دارد که برانکو و کالدرون هم در روزهای ابتدایی حضورشان داشتند. با این تفاوت که تیم یحیی، نسبت به برانکو و کالدرون بهتر شروع کرده و فشار کمتری را روی خودش احساس می‌کند.

برانکو لیگ چهاردهم، فقط هفته‌های پایانی روی نیمکت پرسپولیس نشست. لیگ پانزدهم برای تیم او، با چند بازی سخت آغاز شد. آن‌ها در 4 بازی ابتدایی لیگ با پدیده، استقلال خوزستان، سپاهان و ذوب آهن بازی کردند. با وجود نمایش‌های خوب پرسپولیس، تیم برانکو سه بازی از 4 بازی را باخت و فقط یک امتیاز گرفت.

این فصل، کالدرون هم شروع چندان خوبی با پرسپولیس نداشت. تیم او از 4 بازی ابتدایی، 3 برد و یک باخت به دست آورد اما پس از آن دو بازی پیاپی به سپاهان و شهر خودرو باخت. شکست مقابل تراکتور، سپاهان و شهرخودرو که همگی از رقبای قهرمانی پرسپولیس بودند، کار او را سخت کرد. به خصوص که نمایش‌های تیم کالدرون هم تماشاگر پسند و درخشان نبود. با این حال بعد از دورانی پر فراز و نشیب، پرسپولیس هر 5 بازی آخر نیم فصل اول را برد و بالاتر از سپاهان، به عنوان صدرنشین به تعطیلات رفت.

اوضاع برای یحیی، به سختی برانکو و کالدرون نبوده است. او در لیگ برتر با 7 امتیاز از سه بازی با تراکتور، صنعت نفت و استقلال، آمار قابل قبولی دارد. یک امتیاز از دو بازی آسیایی، باعث دردسر او شده است. با این حال تجربه پرسپولیسی‌ها از اعتماد به مربیان تازه، باعث شده آن‌ها زیاد به یحیی سخت نگیرند. به امید اینکه او هم بعد از جا افتادن در هفته‌های آینده، بتواند مثل برانکو و کالدرون کارش با صدرنشینی به پایان برساند.

22330


طراحی و برنامه نویسی اپلیکیشن موبایل (اندروید و iOS) … با من تماس بگیرید 09124964046

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *