معرفی دو ساختار در دفتر رهبری

[ad_1]

به گزارش اقتصادنیوز، عباس سلیمی نمین به روزنامه صبح نو درباره استعفای موسوی خوئینی‌ها از دفتر رهبری گفت: اینکه چون مشاورت‌های آقای موسوی‌خوئینی‌ها، به سمع رهبری نمی‌رسیده، او ترجیح داده از دفتر رهبری استعفا بدهد و کناره‌گیری کند، با ابتدایی‌ترین مکانیزم و ساختار دفتر رهبری بیگانه است.

سلیمی نمین ادامه داد: رهبری روزهایی در هفته، با نیروهای دفتر اعم از معاونان و مشاوران و حتی با افرادی که محدود از بیرون می‌‌آیند، نماز جماعت برگزار می‌‌شود. اگر وضعیتی که آقای حجاریان می‌‌گوید، واقعا وجود داشته به این معنی که مشاورت‌های آقای خوئینی به سمع رهبری نمی‌رسیده، آقای خوئینی می‌‌توانستند بعد از اقامه نماز، خدمت رهبری برسند و ابراز کنند که فلان مشاوره من، خدمت شما نرسیده است چون رهبری معمولا این فرصت را بعد از نماز به افراد می‌‌دهند تا صحبت‌‌‌های خود را مطرح کنند.

به گفته او، مکانیزم دفتر رهبری، هم ساختاری رسمی اداری دارد و هم ساختاری سنتی. ساختار سنتی، مانع از این می‌‌شود که فردی بتواند در تشکیلات، اخلال ایجاد کند؛ ضمن اینکه تشکیلات رسمی دفتر، روندی دارد که چنین چیزی در آن ممکن نیست.

سلیمی نمین افزود: آقای خوئینی‌ها با دفتر رهبری قطع همکاری نکرد چون حتی استعفا هم نداد. آقای خوئینی، آقای صدر را به عنوان رییس دفتر مشاورت خود در بیت رهبری قرار داد و این دفتر مشاورت، ذیل مدیریت آقای خوئینی کار می‌‌کرد.

او ادامه داد: روایتی هست -البته نمی‌دانم تا چه اندازه این روایت صحیح است- که روزی آقای خوئینی خطاب به رهبری می‌‌گوید که ما نمی‌توانیم چیزی بر داشته‌های شما اضافه کنیم، یعنی شما مواردی که به ما واگذار می‌‌کنید، بیش از ما روی آن‌ها تسلط دارید؛ لذا مشاوره‌های ما چندان مفید فایده نیست.

 


این مطلب برایم مفید است




2


نفر
این پست را پسندیده اند

[ad_2]
>> اگر نیاز به ربات ثبت سفارش در بورس دارید با ما تماس بگیرید: 09124964046

ربات سرخطی بورس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *