مرور نتایج دیدارهای روز جمعه لیگ: تراکتور در خانه رحم ندارد/ شاهین از قعر جدول پر کشید

[ad_1]

هفته بیستم لیگ برتر با برگزاری ۵ دیدار آغاز شد.

به گزارش وب سایت نود، در بازیهای روز جمعه، تراکتور تنها تیم بالانشینی بود که به میدان رفت. این تیم موفق شد با ۳ گل زیبا سایپا را شکست دهد تا به پنجمین برد پیاپی خانگی دست یابد. تراکتور با این نتیجه با یک بازی بیشتر نسبت به سپاهان و ۲ مسابقه بیشتر از استقلال با ۳۷ امتیاز در رده دوم جدول جای گرفت.
اما مهمترین اتفاق این هفته در قعر جدول افتاد. شاهین بوشهر و گل گهر سیرجان که از هفته پنجم در رتبه‌های آخر و ماقبل آخر جای داشتند با ادامه نتایج خوب خود توانستند یک پله صعود کنند و پیکان در ادامه نتایج ضعیف خود به قعر جدول سقوط کرد. شاهین در یک بازی جذاب توانست ماشین سازی را ۳ بر یک شکست دهد تا به سومین برد پیاپی خود دست یابد. گل گهر که در نیم فصل دوم با خریدهای جدید خود تیم متحول شده به نظر می‌آید با درخشش یونس شاکری توانست ۲ بر یک صنعت نفت آبادان را شکست دهد. نماینده خوزستان که پدیده نیم فصل اول بود متحمل چهارمین شکست پیاپی خود شد. عیسی آل کثیر تک گل صنعت نفت را به ثمر رساند تا با ده گل به تنهایی در صدر جدول گلزنان قرار گیرد.
پیکان هم برابر فولاد خوزستان متحمل چهارمین باخت متوالی خانگی خود شد و با ۱۴ امتیاز به رتبه آخر جدول سقوط کرد. در دیگر دیدار این هفته نساجی مقابل پارس جنوبی در خانه به تساوی بدون گل دست یافت. نتیجه تساوی فایده‌ای برای هیچ یک از دو تیم نداشت و هم نساجی و هم پارس جنوبی همچنان در منطقه خطر به سر می‌برند. نساجی با ۲۰ امتیاز یازدهم است و پارس جنوبی با ۱۷ امتیاز در رتبه سیزدهم قرار دارد.  


 

[ad_2]
طراحی و برنامه نویسی اپلیکیشن موبایل (اندروید و iOS) … با من تماس بگیرید 09124964046

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *