فداکاری ایران برای فروارده های نفتی لبنانی ها


به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا؛ به گزارش شبکه خبری “المیادین” لبنان، نصرالله با بیان این که روی آوردن به شرق به معنای قطع ارتباط با جهان از جمله غرب و ایالات متحده نیست، افزود که تنها مورد استثنا در این مسأله رژیم غاصب صهیونیستی است.

نصرالله تصریح کرد: هر کس به بحران رسیدگی می‌کند باید به فکر سراسر لبنان و نه فقط به فکر یک منطقه یا یک روستا باشد. چون پیامدهای این بحران گریبانگیر همه خواهد شد.

وی تنها راه رهایی از اوضاع فعلی و شرایط اقتصادی و معیشتی که لبنانی‌ها در آن زندگی می‌کنند، را فداکاری، اخلاص و تلاش همه افراد دانست.

نصرالله اضافه کرد: این که ایران قبول می‌کند فراورده‌های نفتی لبنان را با ارز ملی (لیره) در اختیار  ما قرار می‌دهد، یک فداکاری از طرف تهران است.

دبیرکل حزب‌الله لبنان گفت :‌ کسانی که نگران تبدیل شدن لبنان به نمونه ایرانی هستند، نگران نباشند، چرا که این اتفاق هرگز نخواهد افتاد، زیرا لبنان اصلاً ویژگی های تبدیل شدن به نمونه ایرانی را ندارد، زیرا الگوی اقتصاد ایران موجب شد که این کشور ۴۰ سال زیر فشار تحریم‌ها مقاومت کند.

برخی می‌گویند آمریکا مانند اکسیژن است و بدون آن نمی توانیم نفس بکشیم، اما اگر خود آنها اکسیژن را از ما قطع کردند چه کار باید بکنیم آیا دیگر نباید نفس بکشیم یا باید به دنبال منبع اکسیژن دیگری بگردیم؟

وی افزود: ما نمی خواهیم اکسیژن را از کسی جدا کنیم و تمام ملاحظات خود را کنار می‌گذاریم تا لبنان از این مرحله دشوار عبور کند.

نصرالله ادامه داد:‌ متأسفانه برخی افراد این گونه اعلام کردند که حزب‌الله درصدد این است که لبنان را وارد یک محور [خاص] کند.

وی افزود: شنیده‌ام برخی از شخصیت‌ها می گویند حزب‌الله بدنبال آن است که لبنان را به نمونه ایرانی تبدیل کند، ما این را نگفتیم، بلکه ما از آنان درخواست کمک می‌کنیم.

این خبر تکمیل می شود. 

 


این مطلب برایم مفید است




11


نفر
این پست را پسندیده اند


>> اگر نیاز به ربات ثبت سفارش در بورس دارید با ما تماس بگیرید: 09124964046

ربات سرخطی بورس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *