عارف کاندیدای انتخابات ۱۴۰۰ می‌شود؟


خبرآنلابن: علی صوفی، وزیر دولت اصلاحات و از اعضای شورایعالی سیاستگذاری که رابطه خوبی نیز با عارف دارد می گوید عارف عزم خود برای کاندیداتوری در ۱۴۰۰ را جزم کرده است، هرچند از نگاه صوفی کاندیدای حداکثری این جریان سیدمحمد خاتمی است.

عارف کاندیدای انتخابات ۱۴۰۰ می‌شود؟

بخشی از گفتگو با وی را بخوانید: 

*انتقادات به شورایعالی تا حدی به نوع عملکرد آقای عارف هم برمی گردد، اینکه او براساس یک تعارفات بعد از سال ۹۲ یا منزوی بودن چهره های شاخص در رأس شورا قرار گرفت. فکر نمی کنید شرایط فعلی اصلاح طلبان نیازمند کنار گذاشتن تعارف حتی تغییر مدیریت شورایعالی است؟

تصمیمات در خصوص ساختار هیأت رئیسه شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح طلبان به صورت جمعی اتخاذ می‌شود و نمی‌توان بر اساس نظرات فردی درباره تغییر رئیس اعمال نظر کرد. بنده نیز نمی‌توانم بر خلاف نظر جمعی نظری درباره جایگاه هیأت رئیسه اعلام کنم.

تاکنون آقای عارف نیز بر اساس یک نظر اجماعی بر مسند ریاست باقی مانده‌اند. بنده دوبار شاهد روند انتخاب ایشان به عنوان رئیس بوده‌ام و هر دوبار نیز ایشان با اجماع کلی در جایگاه کنونی قرار گرفتند. اعضای کارگروه‌ها و ترکیب هیأت رئیسه نیز در این شورا با رأی‌ گیری مشخص شده‌اند و هر تغییری نیز باید در ذیل این فرایند شکل بگیرد.

عارف تصمیم و عزم جدی برای کاندیداتوری در انتخابات ۱۴۰۰ دارد

*خود آقای عارف هم گویا دیگر تمایلی برای ریاست این شورا ندارد و …

آقای عارف تصمیم جدی برای حضور در عرصه انتخابات سال ۱۴۰۰ دارند و شواهد نشان می‌دهد که برای این کار عزم جدی نیز دارند. بنده قائل به این موضوع نیستم که عملکرد کاندیداهای احتمالی برای انتخابات ریاست جمهوری سال آینده را به صورت فردی مورد ارزیابی قرار دهیم و باید اجازه داد که یک جمع درباره عملکرد افراد در شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح طلبان، و یا کل جریان جریان اصلاحات نظر بدهند.


طراحی و برنامه نویسی اپلیکیشن موبایل (اندروید و iOS) … با من تماس بگیرید 09124964046

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *