ضرب الاجل ۴۸ ساعته پلوسی به کاخ سفید


به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، نانسی پلوسی، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا در مصاحبه ای با ای.بی.سی نیوز تاکید کرد: این ۴۸ ساعت مرتبط با این مساله است که بخواهیم  قبل از انتخابات آن را به سرانجام برسانیم که این کار را می‌کنیم.

او در ادامه این مصاحبه درباره اینکه آیا آمریکایی‌ها قرار است کمکهای مربوط به همه‌گیری بیماری را قبل از روز انتخابات در سوم نوامبر دریافت کنند گفت، این مساله بستگی به دولت دونالد ترامپ دارد. او ادامه داد: حقیقت این است که ما نمی توانیم – محور مساله متوقف ساختن گسترش ویروس است.

پلوسی و استوین منوچین، وزیرخزانه داری آمریکا چندین ماه است مشغول مذاکره بر سر یک بسته کمکی جدید مربوط به همه گیری کووید-۱۹ بوده‌اند. به گفته درو هامیل، سخنگو و معاون رئیس دفتر پلوسی،  شنبه شب جدیدترین تماس منجر به “اخباری دلگرم کننده در خصوص آزمایشات” شد.

هامیل در توئیتی شنبه شب تصریح کرد: همچنان که ما بند به بند پیش میرویم مجموعه ای از اختلافات دیگر باقی مانده که باید به شیوه ای فراگیر در ۴۸ ساعت آینده مورد رسیدگی قرار بگیرند.

هامیل ادامه داد: باید کاخ سفید تصمیماتی را اتخاذ کند تا نشان دهد دولت درباره دستیابی به یک توافق دوحزبی که آمریکایی ها را در زمینه بزرگترین نیازها در طول همه گیری بیماری تامین کند، جدی است.


این مطلب برایم مفید است




19


نفر
این پست را پسندیده اند

ربات سرخطی بورس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *