شیوه ارسال پیامک بدحجابی برای خودروها تغییر می‌کند؟


به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، سردار قاسم رضایی در حاشیه پنجمین مرحله از طرح‌ دستگیری ‌اراذل و اوباش که ظهر امروز در ستاد فاتب برگزار شد، با حضور در جمع خبرنگاران درباره برخی انتقادات مطرح شده پیرامون ارسال پیامک‌های بدحجابی به برخی خودروها گفت: طرح‌ ‌ ناظر ‌مطالبه مردم است و ما هر جا می‌رویم مردم می‌گویند که ما آرامش می‌خواهیم و این مطالبه مردم است و در این مورد به عنوان متولی اجرای قانون، قانونی برخورد می‌کنیم.

وی با بیان اینکه این افراد با خودرو در سطح شهر و معابر تردد می‌کنند، گفت: خودرو فضای شخصی نیست، مثل خانه و اتاق نیست و فرد در خودرو در منظر عموم است. ناجا هم اعمال قانون می‌کند و این کار طبق قوانین و مقررات انجام می‌شود.

جانشین فرمانده ناجا از تغییر در شیوه ارسال پیامک‌های بدحجابی نیز خبر داد و به ایسنا گفت: حدود یک هفته است که تغییراتی در این زمینه اعمال شده و مردم هم استقبال کرده اند. به این صورت که ابتدا و برای بار اول یک پیامک که جنبه ارشادی دارد برای مالک خودرو ارسال می شود. درمرحله دوم و برای بار دوم از فرد خواسته می‌شود که پاسخ الکترونیک به پیامک بدهد و در مرحله سوم  است که در صورت اصرار به تکرار این موضوع، فرد احضار می‌شود.

تغییر در شیوه ارسال پیامک بدحجابی برای خودروها

سردار رضایی درباره اینکه آیا مستندات بدحجابی در اختیار پلیس قرار دارد یا خیر؟ گفت: ما مستندات را داریم و در مواردی وقتی به فرد آدرس و نشانی را می‌دهیم می پذیرد که در آن زمان خودرو در اختیار فرد دیگری بوده و یا یادش می‌آید.

جانشین فرمانده ناجا در پاسخ به پرسش دیگر ایسنا درمورد اینکه رانندگان مسافربرهای اینترنتی و شخصی چه باید بکنند؟ گفت: این رانندگان هم باید تذکر بدهند. چطور وقتی فردی با یک آلودگی سوار برخودرو شود به او تذکر می‌دهند، خب این هم یک آلودگی است و باید تذکر بدهند.

سردار رضایی در مورد حضور افراد بدحجاب در سطح معابر و مترو و… نیز گفت: در این مورد هم برنامه‌هایی داریم که با توجه به اینکه مطالبه مردم است، به زودی اقداماتی انجام خواهد شد.


>> اگر نیاز به ربات ثبت سفارش در بورس دارید با ما تماس بگیرید: 09124964046

ربات سرخطی بورس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *