سون سربازی رفتن را به خانه‌نشینی ترجیح داد


ستاره کره‌ای تیم فوتبال تاتنهام در ایام شیوع کرونا در اروپا به کشورش برگشت تا دوره اجباری خدمت سربازی‌اش را به پایان برساند.

به گزارش وبسایت نود و به نقل از تسنیم، سون هیونگ مین ترجیح داده که به جای ماندن در قرنطینه و خانه‌نشینی به خاطر شیوع کرونا در  انگلیس، به کره جنوبی برگردد و از فرصت به وجود آمده با تعلیق لیگ‌های فوتبال برای سپری کردن دوره ضرورت خدمت سربازی‌اش استفاده کند.

طبق مقررات کره جنوبی تمامی افراد سالم زیر 28 سال موظف هستند که دوره 21 ماهه خدمت سربازی را پشت سر بگذارند اما سون به دلیل کسب مدال طلای بازی‌های آسیایی سال 2018 از خدمت سربازی معاف شد، هر چند او می‌بایست یک دوره 4 هفته‌ای (مشابه به دوره آموزشی) را پشت سرمی‌گذاشت. تعلیق لیگ برتر انگلیس تا اطلاع ثانوی هم بهترین فرصت را برای ستاره کره‌ای فراهم کرده تا به کشور برگردد و این مسئولیت را از شانه‌های خود بردارد.

بازی‌های لیگ برتر انگلیس به دلیل شیوع کرونا به حالت تعلیق درآمده است و با افزایش شمار جان باختگانی که به این ویروس مبتلا شده‌اند، مدت تعلیق تا زمانی نامشخص تمدید شده است.

سون قرار بود در فصل تابستان و تعطیلی لیگ‌ها دوره 4 هفته‌ای خدمت سربازی‌اش را انجام دهد اما با شرایط به وجود آمده او تغییر برنامه داد و همین حالا ترجیح داده این کار را انجام دهد.

باشگاه تاتنهام هم با انتشار بیانیه‌ای بازگشت سون به کشورش را تأیید کرده است. سون که در یکی دو هفته اخیر در حال سپری کردن دورن ریکاوری پس از شکستگی دستش بود تا اواسط ماه می به انگلیس بازنخواهد گشت.

1870


طراحی و برنامه نویسی اپلیکیشن موبایل (اندروید و iOS) … با من تماس بگیرید 09124964046

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *