ربات کسب درآمد از تلگرام

[ad_1]

ربات کسب درآمد از تلگرام

همانطور که میدانید از قابلیتهای جالب تلگرام، امکان طراحی و برنامه نویسی رباتهای تلگرامی با امکانات متنوع میباشد. این امکانات میتواند شامل هر نوع قابلیتی باشد که به کمک برنامه نویسی (به زبان PHP یا #C یا …) قابل پیاده سازیست.

هم اکنون ما امکان طراحی و برنامه نویسی رباتهایی را داریم که امکان کسب درآمد برای کاربران و اعضا را فراهم میکند.

ربات جذب عضو برای کانال

برای نمونه رباتهای زیرمجموعه گیری یا رباتهای فروش واسطه ای اجناس. مثلا تصور کنید رباتی داشته باشید که در آن هزاران بازاریاب ثبت نام کرده باشند.

هرکدام از این بازاریابها قطعا یک یا چند کانال و گروه فعال دارند. و پس از ثبت نام در ربات شما، امکان فروش محصولاتتان بدون نیاز به داشتن انبار و درگیر کردن خود برای ارسال کالاها را خواهند داشت. درواقع بازاریابان محصولات و کالاهای شما را در ازای دریافت مبلغی به عنوان کمیسیون بفروش میرسانند.

یا رباتی داشته باشید که در ازای ارایه آموزش های خاص به کاربران، از آنها مبلغی را دریافت نماید و هر کاربر به ازا جذب زیرمجموعه بتواند کسب درآمد کند.

در این مدل از کسب و کارها تقریبا هیچگونه محدودیت فنی جهت طراحی و برنامه نویسی ربات تلگرام وجود ندارد. راه اندازی ربات کسب درآمد تلگرام یک راه حل خوب و ساده برای کسب درآمد میباشد.

طراحی و برنامه نویسی انواع رباتهای همکاری در فروش – ربات های جذب عضو – ربات دوستیابی – ربات بانک موسیقی و …

با ما در تماس باشید…

۰۹۱۲۴۹۶۴۰۴۶

mr_bot_maker

ربات دوستیابی با کمک GPS

ربات بورس-سکه-ارز-سیگنال

ربات سیگنال بورس – ارز – سکه و…

نوشته ربات کسب درآمد از تلگرام اولین بار در طراحی و برنامه نویسی تخصصی ربات تلگرام | برنامه نویسی تلگرام غیررسمی. پدیدار شد.

[ad_2]

دریافت شده از : by [author_name]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *