ربات لایک ضد تقلب در تلگرام


ربات لایک ضد تقلب در تلگرام

اگر جزو مدیران کانالهای تلگرامی باشید، احتمالا تا حالا با ربات @like  در تلگرام کار کردید. این ربات امکان ایجاد لایک رو به کاربران خودش میده. یعنی مدیر کانال یا گروه میتونه بصورت خیلی راحت و ساده برای کانال یا گروهش یه مسابقه ایجاد بکنه. مثلا مسابقه چالش عکس که چه عکسی بیشتر لایک میگیره و کدوم نوشته بیشتر طرفدار داره و…

اما متاسفانه این سیستم اصلا ایمن نیست و به سادگی میشه اون رو دور زد و تقلب کرد! یعنی یک عکسی که ۱۰۰ تا لایک داره رو تبدیلش کرد به عکسی که ۳۵۰۰ تا لایک داره! کلا قابل دور زدن هستش و امار دقیقی نمیده..

ربات لایک ضد تقلب در تلگرام

حالا ما یک ربات نوشتیم که این مشکل رو ندارم. یعنی به هیچ وجه نمیشه اونو دور زد! چون کاملا امن هستش و ضد تقلب. برای اینکه بهتر بدونید جریان چیه، در این ربات مدیر میتونه عکس یا متن یا صدای مورد نظرش رو برای ربات ارسال بکنه و بعد براش تا ۶ عدد دکمه شیشه ای تعریف بکنه که هر دکمه میتونه تصویر یکی از ایموجی های تلگرام باشه. و در آخرین مرحله تصویر نهایی که ربات براش ارسال میکنه رو به گروه یا کانال مورد نظرش ارسال میکنه.

 

لطفا به تصویر زیر توجه کنید. این تصویر بخش آخر عملکرد ربات هستش.

ربات لایک در تلگرام

 

در صورت تمایل به خرید و نصب این ربات با تلفن ۰۹۱۲۴۹۶۴۰۴۶ و یا آی دی Mr_Bot_Maker در تلگرام تماس حاصل فرمایید.

 

 

 

مدیران کانالهای تلگرامی، لطفا نوشته “ربات قرعه کشی در تلگرام” را مطالعه نمایید.

همچنین از صاحبین مشاغل نیز درخواست میکنم مطلب “چرا به ربات تلگرام نیاز داریم؟” رو مطالعه کنند.

عضوگیری برای کانالهای تلگرامی

ربات برگذاری چالش در تلگرام

ربات کسب درآمد از تلگرام

نوشته ربات لایک ضد تقلب در تلگرام اولین بار در طراحی و برنامه نویسی تخصصی ربات تلگرام | برنامه نویسی تلگرام غیررسمی. پدیدار شد.

دریافت شده از : by [author_name]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *