ربات جستجوی موسیقی مانند ملوبات

[ad_1]

ربات جستجوی موسیقی مانند ملوبات

اگر از آن دسته کاربران خوش ذوق و موسیقی پسند هستید و به دنبال آهنگهای به روز و جدید می گردید و یا برای پیدا کردن آهنگهای مورد علاقه تان زمان زیادی را در اینترنت صرف می کنید؟

س به شما توصیه می کنیم رباتهای جستجوی آهنگ را امتحان کنید، این رباتها میتوانند به سرعت و با یک جستجوی راحت شما را دقیقا به همان آهنگ مورد نظرتان برسانند و هر آهنگی را که بخواهید در کمترین زمان به شما تحویل بدهند.

البته باید گفت بسیاری از رباتهای از این دست دارای آرشیو قوی و به روز نیستند بنابراین برای هدر نرفتن وقتتان بهتر است تا به سراغ بهترینها بروید

یک جستجوگر قوی در دنیای موسیقی، یک آلبوم کامل: ملوبات

رباتهای تلگرامی مانند ملوبات با یک موتور جستجوی فوق العاده قوی و ساده به شما این امکان را می دهد تا با دانستن یک تکه از آهنگ، نام خواننده، اسم آلبوم یا اسم آهنگ به راحتی آن را پیدا کنید، حتی اگر غلط املایی داشته باشید ربات آن را تصیح و آهنگ را به شما تحویل می دهد، می توانید قبل از دانلود دموی آهنگ را مشاهده و گوش کنید و سپس در صورت تمایل آن را دانلود نمائید.

ربات دوستیابی با کمک GPS

یک امکان جذاب برای کسانی که همیشه خلاق و پر انرژی هستند، می توانید با صدای خودتان آهنگ دلخواهتان را به دیگران و به آنانی دوستشان دارید هدیه کنید یک هدیه از طرف ملوبات به خوش سلیقه ها

به وسیله این ربات می توانید پرطرفدارترین موزیکهای روز و هفته را مشاهده کنید، می توانید پلی لیست خودتان را داشته باشید و آهنگهای جدید خواننده های محبوبتان را به محض انتشار از طریق همین ربات دریافت کنید و نهایتا شما با وجود این ربات می توانید یک آلبوم موسیقی فوق العاده از انواع آهنگهای جدید و قدیمی را به همراهتان داشته باشید و در هر مکان از داشتن آنها لذت ببرید. ربات جستجوی موسیقی مانند ملوبات

با راه اندازی رباتهایی مشابه ملوبات، کسب درآمد کنید

و یک مژده به کسانی که به دنبال کسب درآمد ازطریق تلگرام هستند و کسانی که به دنبال راهی برای انتشار آهنگها و موزیک ویدئوهای خودشان می گردند، این ربات شرایط تبلیغات مجانی و رایگان آهنگ را برای شما فراهم کرده؛ می توانید از طریق به اشتراک گذاری لینک آهنگتان به دانلود بیشتر آهنگ کمک کنید که در این صورت با بیشتر شدن فالوورها آهنگهای شما ستاره دار و در قسمت جدیدترین آهنگها نمایش داده می شود

و البته شرایط تبلیغات غیرآهنگ نیز در این ربات فراهم شده تا همه بتوانند در کنار یک فضای شاد از طریق این ربات تلگرام کار و فعالیت داشته و کسب درآمد کنند..

این تنها قسمتی از امکانات ربات ملوبات بود تا شما را با دنیای وسیع و پر از هیجان این ربات آشنا کنیم، و بهتر از آن اینکه ملوبات یک نمونه از رباتهای جستجوی آهنگ در این سری رباتهاست شما می توانید رباتهای مشابه و قوی تری را از طریق همین سایت مشاهده و با آنها آشنا شوید، می توانید از طریق همین رباتها کسب درآمد کنید و خودتان را در دنیای موسیقی معرفی کنید، ما این راه را برای شما باز می کنیم.

ربات فروش بلیط هواپیما

ربات پیش بینی فوتبال

نوشته ربات جستجوی موسیقی مانند ملوبات اولین بار در طراحی و برنامه نویسی تخصصی ربات تلگرام | برنامه نویسی تلگرام غیررسمی. پدیدار شد.

[ad_2]

دریافت شده از : by [author_name]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *