ربات تلگرامی برگزاری مسابقه


ربات تلگرامی برگزاری مسابقه – آزمون یا کنکور!

سلام. در این نوشته قصد معرفی یکی دیگر از ربات های تلگرامی را دارم که به کمک آن میتوانید یک مسابقه تمام آنلاین و بسیار هوشمند راه اندازی کنید. مسابقه ای که در آن امکان تقلب وجود ندارد!

 

ربات مسابقه ساز تلگرام

ربات برگزاری مسابقه تلگرامی

از طریق بخش مدیریت ربات مسابقه ساز تلگرامی میتوانید تعداد بیشماری سوال دو یا چند گزینه ای طرح نمایید. سپس گزینه صحیح را برای ربات مشخص نمونه و زمانی را برای تکمیل پاسخگویی به فرم سوالات معین نمایید.

ربات دوستیابی و همسریابی تلگرامی

کاربر با ورود به بخش مربوطه میتواند اقدام به پاسخگویی به سوالات نماید. در مرحله بعد با توجه به محدودیت رمانی که برای آزمون یا مسابقه تلگرامی مشخص شده، باید پاسخ های خود را از بین گزینه ها انتخاب نماید. سپس ربات نتایج را براساس نوع آزمون به کاربر نمایش میدهد.

امکان برگزاری آزمون آنلاین با قابلیت اتصال به درگاه پرداخت آنلاین بانکهای عضو شتاب نیز وجود دارد. یعنی کاربر اگر بخواهد در آزمونی شرکت کند، مجبور است مبلغی را به عنوان حق شرکت در آزمون پرداخت نماید.

ایده هایی برای ساخت ربات تلگرام

ده ها قابلیت مفید دیگر را میتوان به این سیستم اضافه نمود. قابلیتهایی که هرکدام میتواند منبع درآمدی برای شما باشند.

اگر ایده ای برای راه اندازی یک کسب و کار آنلاین از طریق رباتهای تلگرامی دارید، آنرا با ما درمیان بگدارید.. در مرحله اول برایتان مشاوری مطمین خواهیم بود و نهایتا ایده تان را به بهترین نحو اجرا خواهیم کرد.

مشاوره و سفارش: ۰۹۱۲۴۹۶۴۰۴۶ – Mr_bot_Maker

 

ربات آزمون ساز تلگرامی

نوشته ربات تلگرامی برگزاری مسابقه اولین بار در طراحی و برنامه نویسی تخصصی ربات تلگرام | برنامه نویسی تلگرام غیررسمی. پدیدار شد.

دریافت شده از : by [author_name]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *