دوری 3 هفته ای کاپیتان لیورپول؛ احتمال غیبت در برابر اتلتیکومادرید


دوری جوردن هندرسون می‌تواند تا بازی برگشت برابر اتلتیکو ادامه دار باشد.

به گزارش وبسایت نود و به نقل از سایت رسمی باشگاه لیورپول، جوردن هندرسون کاپیتان لیورپول در جریان شکست 1-0 سه شنبه شب لیورپول برابر اتلتیکومادرید در لیگ قهرمانان اروپا، از ناحیه همسترینگ دچار مصدومیت شد و جای خود را به جیمز میلنر داد. 

هندو روز جمعه تحت آزمایشات بیشتری قرار گرفت و مشخص شد مصدومیت او از ناحیه همسترینگ بوده است. یورگن کلوپ سرمربی قرمزها در روز جمعه با حضور در کنفرانسی مطبوعاتی، ضمن اعلام دوری حدودا 3 هفته ای او از میادین، اعلام کرد مصدومیت هندرسون آنقدر ها هم جدی نبوده که در ابتدا به نظر رسیده است:

“می‌توانست بدتر از این باشد. اکنون می‌دانیم که این مصدومیت از ناحیه همسترینگ است. ما مصدومیت های سخت همسترینگ در لیگ برتر را دیده ایم، برای مثال اتفاقی که برای هری کین رخ داده است. فکر می‌کنم او را برای سه هفته نداشته باشیم؛ اتفاق خوبی نیست، اما به نظر همچنان خوش شانس هستیم.

لیورپول روز دوشنبه در آنفیلد میزبان وستهم یونایتد خواهد بود و شنبه بعد در ویکریج رود به مصاف واتفورد می‌رود. پس از این مسابقه لیورپول خود را برای نبرد سخت دور پنجم جام حذفی در استمفوردبریج برابر چلسی (3 روز پس از واتفورد) آماده می‌کند. 4 روز بعد از مسابقه با چلسی نیز لیورپول در لیگ برتر میزبان بورنموث خواهد بود. غیبت هندرسون در تمامی این مسابقات قطعی به نظر می‌رسد و باید دید آیا او به بازی روز 11 مارچ برابر اتلتیکومادرید در دور برگشت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان خواهد رسید یا خیر.

7712


طراحی و برنامه نویسی اپلیکیشن موبایل (اندروید و iOS) … با من تماس بگیرید 09124964046

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *