حمله داماد ترامپ به ایران


به گزارش اقتصادنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران، کوشنر گفت: رئیس جمهور آمریکا هرگز امتیازی به ایران نخواهد داد. ما به کارزار فشار حداکثری علیه تهران ادامه خواهیم داد و اجازه دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای را نمی‌دهیم.

وی با اشاره به توافق عادی سازی روابط میان بحرین، امارات متحده عربی و رژیم صهیونیستی مدعی شد: صدا‌هایی جدید از خاورمیانه شنیده می‌شود و نسل جدید خواستار اقدامات بیشتر برای صلح است. ما می‌خواهیم به فلسطینی‌ها کمک کنیم، اما در گام نخست آن‌ها باید به خودشان کمک کنند.

کوشنر خاطر نشان کرد: عادی سازی روابط میان منامه، ابوظبی و تل آویو می‌تواند به حل مشکل فلسطینی‌ها کمک کند. ما از فلسطینی‌ها می‌خواهیم به میز مذاکره بازگردند.

Jwyi0UXTOd0r

ساعاتی قبل نیز ترامپ در مراسم امضای توافق شوم رژیم صهیونیستی با کشور‌های امارات و بحرین در کاخ سفید اعلام کرد: «برای دهه‌های اخیر مردم خاورمیانه در سختی و جنگ به‌سر برده‌اند، مردم خاورمیانه اکنون نفرت را کنار گذاشته اند و مسیر افراط‌گرایی را متوقف کردند.»

رئیس‌جمهور آمریکا گفت: «به مردم‌های منطقه گفته‌ام که خود آن‌ها باید مسیر آینده خود و فرزندان خود را تعیین کنند. یهودی‌ها و مسلمانان می‌توانند دوشادوش یکدیگر زندگی کنند و عبادت کنند و به زندگی خود ادامه دهند.»

ترامپ همچنین مدعی شد: «امروز روز خیلی مهمی برای دنیا و صلح است، از همه کشور‌های منطقه، اعضای کنگره و شخص نتانیاهو تشکر میکنم. این توافقات سرمنشأ صلح فراگیر در منطقه مبتنی بر دوستی و احترام متقابل خواهد شد. براساس این توافقات مسلمانان جهان اجازه می‌یابند تا در مسجد الاقصی نماز بخوانند! مردم‌های منطقه امروز از روند گذشته دست کشیده اند و مسیر جدیدی را آغاز کردند.»

عادی سازی روابط میان کشورهای عربی و اسراییل در حالی انجام می شود که رژیم صهیونیستی همچنان به اشغال سرزمین های فلسطینی ادامه می دهد و هیچ آینده روشنی برای تشکیل کشور مستقل فلسطینی وجود ندارد.

انتهای پیام/


>> اگر نیاز به ربات ثبت سفارش در بورس دارید با ما تماس بگیرید: 09124964046

ربات سرخطی بورس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *