جزئیات ارائه برق مجانی به مشترکان اعلام شد


خبرگزاری ایسنا: وزیر نیرو گفت: سازوکاری برای ارائه برق رایگان به مشترکان کم مصرف، تشویق مشترکان خوش مصرف و سوق دادن مشترکان پر مصرف به کم مصرف درنظر گرفته شده است.

جزئیات طرح ارائه برق مجانی به مشترکان

رضا اردکانیان امروز در نشستی خبری:

*(با بیان اینکه اساس کار ما حمایت از مشترکین کم‌مصرف و تشویق مشترکین پرمصرف و پیوستن به جرگه خوش‌مصرف‌ها و کسانی است که الگو را رعایت می‌کنند): در مصوبه روز گذشته مصرف‌کنندگان خانگی در دو گروه تحت عنوان برق امید دسته‌بندی شدند.

* (با بیان اینکه هدف این است که با اجرای این طرح، مشترکین کم‌مصرف از تخفیف 100 درصدی در قبض برق برخوردار شوند): در این طرح مقرر شده از مشترکین خوش‌مصرف قدردانی شود و از مشترکین پرمصرف خواسته‌ایم تا با انجام کارهایی از عنوان پرمصرف دور شده و به خوش‌مصرف‌ها بپیوندند.

* (با تاکید بر اینکه ‌یکی از این اقدامات در راستای کاهش مصرف، آموزش است که مجموعه‌هایی در حال شکل‌گیری هستند تا به مردم آموزش داده شود تا با چه کارهای ساده‌ای می‌توانند مصرف برق خود را کاهش دهند): راه‌حل دیگر اینکه می‌توانند پنل‌های خورشیدی کوچک در پشت‌بام منازل نصب کنند. برای این هدف به کسانی که نیاز مالی دارند وام کم‌بهره تعلق می‌گیرد.

* به این ترتیب مشترکین با نصب پنل خورشیدی روی پشت‌بام و یا کولرها به راحتی به شبکه برق ساختمان متصل شده و از مصرف برق شبکه سراسری کاسته خواهد شد، ضمن اینکه از حالت پرمصرفی نیز خارج می‌شوند.

* امسال نه تنها خاموشی نداشتیم بلکه انرژی بیشتری نیز عرضه شد؛ به طوری که در بخش صنعت بیش از 11 درصد و بخش کشاورزی بیش از چهار درصد انرژی بیشتر دریافت کرد.


طراحی و برنامه نویسی اپلیکیشن موبایل (اندروید و iOS) … با من تماس بگیرید 09124964046

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *