جا به‌جایی در هیات رییسه پارلمان پایتخت / چه کسانی جا به جا می شوند

[ad_1]

به گزارش اقتصادنیوز ، 2 شهریور ماه انتخابات هیات رییسه سال پایانی شورای پنجم برگزاری می شود . بر اساس شنیده ها تنها بهاره آروین از ترکیب هیات رییسه تغییر می کند . گفته می شود برخی از اعضای در حال رای زنی برای رای آوری آرش میلانی به عنوان منشی هیات رییسه هستند . 

آروین سال گذشته تصمیم داشت از عضویت شورای شهر تهران استعفا دهد اما از تصمیم خود منصرف شد ، مدتی نیز جلسات کمیته شفافیت برگزار نشد اما او این روزها به شدت به دنبال به سرانجام رساندن موضوعاتی است که این کمیته طی 3 سال گذشته پیگیری کرده است .

اما بر اساس تجربه سال های گذشته به نظر می آید مجید فراهانی و الهام فخاری نیز علاقمند به حضور در ترکیب هیات رییسه شورای شهر باشند .

محسن هاشمی رییس شورای شهر تهران نیز امروز در جمع خبرنگاران مدعی شده اگر اعضا از مدیریت وی راضی باشند دوباره کاندیدا می شود و بی گدار به آب نمی زند . با وجود انتقادهای جدی که برخی از اعضا به نحوه مدیریت جلسات وی دارند به نظر می آید هیچ گزینه دیگری به جز هاشمی برای ریاست شورا وجود نداشته باشد اما این احتمال که او با رایی پایین تر از 18 رای سال گذشته به عنوان رییس شورا انتخاب شود ،وجود دارد . 

برخی شنیده های تایید نشده از رفتن محمود میرلوحی از سمت معاون اجرایی شورا حکایت دارد گفته می شود حسن رسولی هم به عنوان خزانه دار و هم معاونت اجرایی فعالیت خواهد کرد که اعضای نزدیک به میرلوحی این شایعه را رد کردند . 


این مطلب برایم مفید است




1


نفر
این پست را پسندیده اند

[ad_2]
>> اگر نیاز به ربات ثبت سفارش در بورس دارید با ما تماس بگیرید: 09124964046

ربات سرخطی بورس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *