تلاش اصولگرایان برای کاهش کاندیدای ریاست‌جمهوری


به گزارش اقتصادنیوز به نقل از برنا، لطف‌الله فروزنده، چهره سیاسی اصولگرا، درباره لزوم وحدت اصولگرایان برای انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ گفت: به هر حال هر چه اصولگرایان به سمت وحدت حرکت کنند روشن است که بسیار خوب است و یک مزیت محسوب می شود. طبیعی است، افرادی که احساس می کنند که مسئولیت ریاست جمهوری برعهده بگیرند از این رو خودشان را در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ به عنوان کاندیدا به بقیه معرفی می کنند و این مسئله جای نگرانی نیست.

او افزود: در مجموع این رویکرد حاکم باشد که همه اصولگرایان به سمت وحدت و انسجام حرکت کنند و به این مسئله بیاندیشند که یک مجموعه، دولت آینده را اداره می کند نه یک فرد. از سوی دیگر باید توجه داشت که صرفا یک نفر رییس جمهور می شود نه بیشتر. بنابراین هر فردی که دلسوز کشور است و تمایل دارد خدمتی ارائه دهد، باید به این گونه مسائل توجه کند. 

فروزنده با بیان اینکه بهتر است در حال حاضر وارد بحث مصداق ها نشویم، عنوان کرد: در مجموع بر این باورم که اصولگرایان باید به وحدت برسند در عین حال افراد باید این آمادگی را داشته باشند که به این فرایند کمک کنند تا انشاالله دولت کارآمدی روی کار بیاید؛ در واقع اگر همه در این راستا حرکت کنند قطعا موفقیت ها افزایش خواهد یافت.

معاون پارلمانی رییس دولت دهم در این باره که کدام حزب، نقش تاثیرگذارتری در جریان اصولگرایی ایفا می کند؟ تصریح کرد: جریان خاصی مدنظر نیست، کشور با مشکلات و چالش هایی مواجه است که نیاز به دولت کارآمد داریم. به هرحال دولت کارآمد، دولتی است که هم برنامه روشن و هم مجریان قوی و محکمی، داشته باشد.

او اضافه کرد: بنابراین جریان اصولگرایی یک طیف است و این طیف های در درون جریان اصولگرایی باید با یکدیگر ائتلاف کنند تا به نقطه مشترکی برسند و آن نقطه مشترک، عبارت است از اینکه در نتیجه فردی با تیم مشخص و با برنامه ای روشن انتخاب شود تا معضلات و مشکلات کشور را حل کند. از این رو امید است دولت آینده از این ظرفیت هایی که در کشور وجود دارد به خوبی استفاده کند.


این مطلب برایم مفید است




1


نفر
این پست را پسندیده اند

ربات سرخطی بورس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *