تظاهرات زنان علیه آقای رییس جمهور


به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از فارس، زنان آمریکایی روز شنبه تظاهراتی را علیه «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا در واشنگتن برگزار کردد.

محور این تظاهرات اعتراض به نژادپرستی و خشونت علیه زنان در آمریکا بوده است.

جنبش زنان آمریکا از سال 2016 و پس از انتخاب شدن ترامپ به عنوان رئیس جمهور آمریکا فعالیت خود را آغاز کرده و هر ساله در ماه ژانویه تظاهراتی را برگزار می‌کنند اما این دومین تظاهرات آنها در سال 2020 می‌باشد که به دلیل مرگ «باث بادر گینسبورگ» قاضی دادگاه قانون اساسی و اقدام ترامپ در معرفی «امی کانی برت» به عنوان جانشین وی برگزار می‌شود.

این تظاهرات در حالی برگزار می‌شود که تنها 17 روز دیگر به انتخابات ریاست جمهوری آمریکا باقی مانده است.

از سوی دیگر طبق جدیدترین ردیاب نظرسنجی‌های مرکز تحقیقات اقتصادی و اجتماعی «یو اس سی دورنسایف»، «جو بایدن» نامزد دموکرات انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا با اختلاف دوازده درصد از «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا پیشی گرفت.

طبق این گزارش، شش هزار شرکت‌کننده یک هفته درمیان به سؤالات مرکز یو اس سی دورنسایف در خصوص انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا پاسخ می‌دهند و تمایل خود برای رأی دادن به نامزد مورد نظر خود را اعلام می‌کنند.

نتایج جدیدترین نظرسنجی‌ها و بررسی‌های مرکز دورنسایف که روز چهارشنبه (۲۳ مهرماه) منتشر شده ، نشان می‌دهد که ۵۳.۷۲ درصد از شرکت‌کنندگان در نظرسنجی از بایدن حمایت کرده‌اند و ۴۱.۵۸ درصد از مردم آمریکا حامی ترامپ هستند.

ربات سرخطی بورس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *