بیانیه باشگاه پرسپولیس خطاب به مالک تراکتور؛ سعی کن در فوتبال کمتر صحبت کنی و بیشتر بیاموزی


باشگاه پرسپولیس در پاسخ به اظهارات غیر محترمانه و تفرقه برانگیز محمدرضا زنوزی که در یکی از برنامه‌های تلویزیونی اتفاق افتاد، واکنش نشان داد.

به گزارش وب سایت نود و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، در این بیانیه آمده است؛

مطرح شدن مجدد برخی صحبتهای تفرقه برانگیز و غیرمحترمانه در یک برنامه تلویزیونی اگرچه نشانه روشنی بر ذهنیت خطرناک گوینده این جملات است اما وظیفه ما نصیحت و دعوت به احترام است.

جناب آقای زنوزی مالک محترم تراکتور و ماشین سازی

شب گذشته، در تریبونی که ظاهرا به عملکردش انتقاد دارید اما همواره در آن حاضر بوده‌اید، ادعاهای غیرواقعی و دلسردکننده خود را تکرار کردید و به تلاش خود به بی‌احترامی و حتی تحقیر ادامه دادید، در حالی‌که در شرایط بحرانی و سخت فعلی باید سعی می‌کردید از این فرصت استفاده کرده و دلها را به هم نزدیک کنید.

چندی پیش در متنی که از شما منتشر شده بود در پاسخ به حرفهای استاد حسین کلانی اسطوره بی بدیل فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس که از مشی و صحبتهای شما با آن کلاس خاص انتقاد کرده بود گفته بودید که از ایشان درس ادب و معرفت یاد گرفته اید اما در عمل ، کودکانه با استفاده از نام پیروزی به دنبال شکستن دل هوادارانی بودید که در نهایت حضور آنهاست که به صندلی‌های فوتبال وجاهت می ‌دهد.

امروز در مقابل رفتار تفرقه انگیز شما، ما خوشحالیم که کریم باقری اسطوره فوتبال آذربایجان را روی نیمکت خود داریم . ستاره بزرگ و بااخلاق و قابل احترامی که ضمن احترام به تیم بزرگ تراکتور، پرسپولیسی است مثل خیلی از هواداران ما در تبریز که البته شما اجازه نمی‌دهید برای تشویق تیم موردعلاقه شان به ورزشگاه بیایند. کاش این منش و آرامش را الگوی خود کنید که فوتبال عرصه دوستی و احترام است .

جناب زنوزی! برای یادآوری عرض می کنیم : نامی که شما سعی می کنید تحریفش کنید، حداقل دو دهه در همان تریبون “پیروزی ” خوانده شد اما این تماشاگر پرسپولیس بود که آن را در سکوها فریاد زد و حفظش کرد.این کیمیای باشگاه ماست. پس در این میدان گوی نزنید که عرض خود می ‌برید و زحمت ما می‌دارید.

و یک یادآوری دیگر … از گذشته نمی‌گوییم که شاید در فوتبال نبودید و به خاطر ندارید ، درباره امروزی حرف می ‌زنیم که برخلاف میل و تحمل شما  پرسپولیس با اختلاف صدرنشین لیگ است و در آستانه چهارمین قهرمانی.اگر به خاطر داشته باشید پرسپولیس بازی رفت خود را در تبریز به تراکتور واگذار کرد وحتی از سپاهان و شهر خودرو هم شکست خورد.در آن روزها در پرسپولیس کسی بهانه نیاورد. پذیرفتیم و سخت کار کردیم اما سئوال اینجاست که چطور در آن روزها حرفی از مهندسی و به قول شما فساد سازمان یافته نبود؟

این فوتبال است آقای زنوزی.رشته‌ای که خوشبختانه کسی با حرف و وعده در آن قهرمان نشده. اگرچه شما در عرصه عمل انگار چاره‌ای جز تکرار اتهام‌های زشتی که تنها در توجیه ناکامی به زبان می‌آید ندارید.نکاتی که کمیته اخلاق و انضباطی در هر صورت باید پیگیر اثبات یا رد آن باشند و اگر عاری از حقیقت باشد، گوینده را وادار به عذرخواهی کنند.

*پرسپولیس امروز مدیون تلاش بازیکن باغیرت و بزرگ خود و کادرفنی بادرایت و ممتازی است که در اختیار دارد و البته موتور محرکه این موفقیت و صدرنشینی هم هوادارانی هستند که صاحبان اصلی تیم و مایه افتخار و غروراند.

کاش سعی کنید در فوتبال کمتر صحبت کنید و بیشتر ببینید و بیاموزید که شاید حق هواداران تیم‌تان بیش از اینی است که در دوره مالکیت شما برایشان رقم خورده است.

در پایان ، برای هموطنان عزیز در جای جای این خاک عزیز آرزوی سلامت کامل داریم. بیایید کنار هم باشیم و با هم از این بحران عبور کنیم.

2051

سایت باشگاه پرسپولیس


طراحی و برنامه نویسی اپلیکیشن موبایل (اندروید و iOS) … با من تماس بگیرید 09124964046

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *