بهترین شهرهای جهان از لحاظ دسترسی به اینترنت


ایسنا: بر اساس تازه‌ترین آمارهای منتشر شده، لندن عنوان بهترین شهر جهان از لحاظ زیرساخت‌های مناسب برای استفاده از شبکه جهانی اینترنت را به خود اختصاص داده است.

کارشناسان و تحلیلگران فعال در موسسه تحقیقاتی Business Fibre با بررسی ۳۱ شهر محبوب ، بزرگ و توریستی در جهان دریافته و اعلام کرده‌اند که شهر لندن، پایتخت انگلستان، بهترین شهر و مقصد گردشگری از لحاظ زیرساخت و بسترهای اینترنتی در جهان به شمار می رود که به بسیاری از شهروندان و مسافران امکان بهره مندی از امکانات مختلف همچون وای فای عمومی رایگان ، دسترسی به نسل جدید اینترنت پرسرعت همراه موسوم به شبکه ۵G، تجهیز اماکن عمومی همچون رستوران هتل و ایستگاه‌های مترو و اتوبوس به اینترنت وای فای را می دهد.

بر اساس گزارش وب سایت futurefive، فهرست زیر به مروری بر ۱۰ شهر برتر جهان از لحاظ زیرساخت و بسترهای اینترنتی می پردازد:

لندن، انگلستان
توکیو ، ژاپن
پاریس، فرانسه
سنگاپور، سنگاپور
نیویورک، ایالات متحده آمریکا
آمستردام، هلند
بارسلونا ، اسپانیا
بانکوک، تایلند
سئول، کره جنوبی
اوساکا، ژاپن

لن رایت، مدیر عامل موسسه تحقیقاتی Business Fibre، در این خصوص خاطرنشان کرده است: لندن که یکی از محبوب ترین مقاصد گردشگری برای مسافران در سراسر جهان به شمار می رود، حالا عنوان دیگری را نیز به خود اختصاص داده و آن نیز رتبه برتر از لحاظ زیرساخت و بسترهای مناسب برای اتصال و بهره‌مندی از خدمات اینترنتی در سطح شهر است.

وی در ادامه سخنان خود افزود: پیش بینی می‌شود همزمان با پیشرفت تکنولوژی خدمات ارائه شده در شهرهای مذکور نیز رو به بهبودی برود و رضایت بیشتر شهروندان و مسافران را به ارمغان بیاورد ‌.


طراحی و برنامه نویسی اپلیکیشن موبایل (اندروید و iOS) … با من تماس بگیرید 09124964046

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *