با کمتر از پنج هزار تومان زندگیتان را متحول کنید


مجله دیجی کالا – مهسا علی‌طلب: با یک اسکناس پنج هزار تومانی چه کارهایی می‌توان انجام داد؟ در این آشفته بازار تورم و گرانی با پنج هزارتومان شاید یک بسته بیسکوییت ساده به شما بدهند. در واقع چیز زیادی نمی‌توان خرید. اگر دغدغه مالی دارید اما این امکان برای شما فراهم شده که می‌توانید با کمتر از پنج هزار تومان کتاب‌هایی بخوانید که زندگیتان را متحول می‌کند! ما در این مطلب به معرفی کتاب‌های ارزان قیمت پرفروش در زمینه موفقیت‌های فردی و اجتماعی می‌پردازیم.

معجزه انضباط فردی

با کمتر از پنج هزار تومان زندگیتان را متحول کنید

آنچه تاکنون در مورد نظم و انضباط شخصی دیده و شنیده‌ایم با آنچه که در واقعیت می‌تواند سبب موفقیت افراد شود کاملا متفاوت است.

نظم و انضباط شخصی شاید کار راحتی نباشد اما برای رسیدن به آن قطعا راه‌های زیادی وجود دارد. ممکن است زمانی که در حال مطالعه این مطلب باشید، به نظر خودتان فردی تنبل هستید که یک کار عقب افتاده زیاد دارد. کلی آروزهای ریز و درشت دارد که به آنها نرسیده است و دلیلش هم نداشتن همین انضباط شخصی باشد.

آیا وقتش نرسیده که یک بار برای همیشه تصمیم بگیرید و انتخاب کنید که زندگی‌تان شکل دیگری داشته باشد؟ آیا وقتش نرسیده با غول توخالی بی‌نظمی پنجه در پنجه شوید و لااقل در یک سری زمینه‌ها شاخش را بشکنید؟

یکی از کتاب‌های ارزان قیمت «معجزه انضباط فردی» است که در ۹ فصل تالیف شده و راهکارهای درست برنامه ریزی کردن را به شما می‌آموزد تا با تنبلی و بی‌انضباطی مبارزه کنید.

برایان تریسی، نویسنده این کتاب در این‌باره می‌گوید:

«زمانی که این کتاب را می­‌خوانید، من شما را راهنمایی خواهم کرد تا بتوانید بهتر و بسیار منضبط­‌تر از الآن باشید. این کتاب مجموعه­‌ای است از بهترین و کلیدی­ترین ایده‌­هایم که برایتان شرح خواهم داد. بیایید با داستان من شروع کنیم.

همان­طور که می­‌دانید من کارم را از پایین­‌ترین درجات شروع و به تدریج پیشرفت کردم و فهمیدم که هیچ قابلیت خاصی ندارم؛ مگر قدرت این­که سخت کار کنم و به سخت کار کردن ادامه دهم. بعدها فهمیدم همین قدرت، عامل اصلی موفقیت بیش­تر انسان­هاست. وقتی با انسان­‌های موفق سرتاسر دنیا صحبت می­‌کردم، آنها می­گفتند: رمز موفقیت من سخت­کوشی است، ناامید نمی‌شدم. همین­طور به سخت­کوشیم ادامه می­‌دادم و اصرار داشتم که از لحاظ فردی، انسان منضبطی باشم.»


اثر مرکب

با کمتر از پنج هزار تومان زندگیتان را متحول کنید

کتاب «اثر مرکب» نوشته‌ی «دارن هاردی» دومین کتاب در گروه کتاب‌های ارزان قیمت است. می‌توان آنرا جان کلام کتاب‌هایی دانست که در دهه‌های گذشته در زمینه‌ی توانمندسازی و رسیدن به موفقیت منتشر شده‌اند. حاوی حقایقی است که شما را به موفقیتی فراتر از حد تصورتان رهنمون می‌سازد. این کتاب باعث ایجاد تحولی شگفت‌انگیز در درآمد، زندگی و موفقیت شما می‌شود. شاید به همین خاطر باشد که شماری از نام‌آورترین اساتید جهانی این رشته، نظرشان را در مورد این کتاب نوشته‌اند و همگان را به مطالعه‌ی دقیق و حتی چندباره‌ی آن دعوت کرده‌اند. فلسفه و تفکر پشت این کتاب به حدی اثرگذار است و تحول ایجاد کرده که گروه‌هایی در فضاهای مجازی شکل گرفته‌اند که حامل اندیشه‌ی اثر مرکب هستند.

«دارن هاردی» یکی از سخنرانان انگیزشی بسیار معروف در آمریکا است. همچنین وی ناشر و دبیر مجله موفقیت در آمریکا است. او یکی از کارآفرینان بزرگ است که با صدها نفر از افراد مشهور و موفق مصاحبه کرده است. به علاوه دارن هاردی با راه‌اندازی برنامه‌های تلویزیونی، سعی کرده اصول موفقیت را به گوش بسیاری از افراد برساند.

این کتاب به گونه‌ای نوشته شده است که همه زنان و مردان در هر شغلی که هستند می‌توانند از مطالب آن برای پیشرفت و موفقیت خود استفاده کنند.

در این کتاب، دارن هاردی تمرینات جالب و موثری به خواننده‌ها می‌دهد تا آنها را با خود همراه کند.

در مقدمه کتاب آمده‌است که برای موفقیت هیچ معجون معجزا آسا، فرمول مخفی و یا راه حل سریع السیر وجود ندارد بلکه با تمرکز به یک سری از اصول اساسی، موفقیت حاصل می‌شود. در واقع اثر مرکب دستورالعمل اجرایی است که به شما می‌آموزد چگونه در استفاده از اصول استاد شوید و وقتی مهارت لازم را کسب کردید دیگر هیچ چیز وجود نخواهد داشت که نتوانید آن را به دست آورید.


چگونه با هرکسی صحبت کنیم

با کمتر از پنج هزار تومان زندگیتان را متحول کنید

آیا تاکنون اشخاص موفقی را تحسین کرده‌اید که به نظر می‌رسد آنچه را می‌خواهند در اختیار دارند؟ این اشخاص را می‌بینید که در جلسات تجاری و در مهمانی‌های اجتماعی با اطمینان خاطر و اعتماد به نفس بالا حرف می‌زنند. اینها کسانی هستند که بهترین مشاغل را از آن خود کرده‌اند، بهترین همسران را دارند، دوستان ناب دارند و حساب‌های بانکی‌شان پر از پول است.

اما تند نروید و به عجله قضاوت نکنید! بسیاری از آنها از شما باهوش‌تر و بااستعدادتر نیستند. از شما بیشتر درس نخوانده‌اند. حتی جذاب‌تر از شما هم نیستند. با این حساب موضوع از چه قرار است؟ بعضی‌ها می‌گویند آنها این ویژگی‌ها را به ارث برده‌اند و یا خیلی ساده از بخت و اقبال بلند بهره دارند. چه بهتر است دوباره فکر کنید.

علت موفقیت این اشخاص این است که در روابط خود با سایر انسان‌ها از مهارت‌های بیشتری برخوردارند.

اما ترفند و راهکار آنها کدام است؟ «چگونه صحبت کنیم » را در گروه مهم‌ترین کتاب‌های ارزان قیمت باید دانست. این کتاب شما را با انواعی از این ترفندها آشنا می‌کند. ۹۲ راهکار ساده برای رسیدن به موفقیت بزرگ در روابط که می‌توانید با استفاده از آنها به کمال برسید و به آنچه در زندگی می‌خواهید دست یابید.

اینجا محل تبلیغ شماست! همین حالا با ما تماس بگیرید. تبلیغ در هزاران صفحه وب خبری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *