بایرن مونیخ به شرط گرفتن تخفیف، پریشیچ را حفظ می‌کند


باواریایی‌ها حاضر به خرید قطعی هافبک کروات اینتر نیستند مگر با گرفتن تخفیفی قابل توجه.

به گزارش وبسایت نود، نیکولو اسکیه‌را، خبرنگار شبکه اسکای اسپورت ایتالیا مدعی شد که باشگاه بایرن مونیخ تمایل ندارد 20 میلیون یوروی درخواستی باشگاه اینتر را برای عقد قرارداد با ایوان پریشیچ بپردازد و به این ترتیب ماندن او در آلیانتس آره‌نا برای فصل آینده منتفی است، مگر اینکه باشگاه ایتالیایی حاضر شود تخفیف دهد.

پریشیچ تابستان سال گذشته به‌عنوان بازیکن قرضی از اینتر به بایرن مونیخ پیوست و تیم آلمانی این امکان را دارد که با پرداخت 20 میلیون یورو به اینتر، قرارداد هافبک قرضی‌اش را قطعی کند. با این حال با توجه به ضررهای مالی وارد آمده به دلیل تعلیق بازی‌ها پس از شیوع کرونا، باواریایی‌ها قصد ندارند چنین رقمی را صرف خرید پریشیچ کنند و قیمت او با شرایط فعلی را بالا می‌دانند.

از این رو تنها شانس پریشیچ برای ماندن در بایرن مونیخ این است که اینتر حاضر شود به بایرن مونیخ تخفیف دهد. پریشیچ در این فصل عملکرد قابل قبولی در بایرن مونیخ داشته و در 15 بازی‌اش در بوندس‌لیگا چهار گل زده و پنج پاس گل داده است. او دوره مصدومیتش را هم سپری کرده و می‌تواند در بازی پس فردا (یکشنبه) باواریایی‌ها مقابل یونیون برلین در بوندس‌لیگا به میدان برود.

22330


طراحی و برنامه نویسی اپلیکیشن موبایل (اندروید و iOS) … با من تماس بگیرید 09124964046

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *