باغ‌آبادی: گل‌های بچه گانه خوردیم/نباید به خاطر رنگ جوراب این‌همه حاشیه درست شود


مربی تیم فوتبال ماشین سازی تبریز گفت: با اشتباه‌های فردی گل‌های بچه گانه خوردیم.

غلامرضا باغ آبادی در نشست خبری پس از دیدار تیمش مقابل شاهین شهرداری بوشهر، اظهار داشت: این بازی دو نیمه متفاوت داشت. در نیمه اول شاهین انگیزه زیادی داشت و برای فرار از سقوط تلاش می‌کرد. یک مقدار بر اثر اشتباه‌های فردی بازیکنان گل‌های بچگانه خوردیم.

وی افزود: نمی‌خواهم برد شاهین را کم ارزش جلوه بدهم اما در نیمه دوم ما بیش از 250 پاس دادیم و در نهایت فقط یک گل را جبران کردیم. فوتبال همین است. با این حال بازی زیبای بازیکنانمان در نیمه دوم انجام دادند و این شیوه بازی باید سرلوحه کارمان در ادامه باشد.

باغ آبادی در مورد داوری مسابقه، گفت: سازمان لیگ بخشنامه داده که در مورد داوری‌ها صحبت نکنیم. در نیمه اول به خاطر جورابهای حامد لک حساسیت بیش از حد به خرج دادند و اینکه جوراب سفید یا طوسی است نباید این همه حاشیه درست شود این در شان داوری نبود. این بازیکنان جوان هستند و باید مراعات حال آنها را بکنیم. ضمن اینکه در جلسه هماهنگی سرپرست تیم لباس‌ها را مشخص کرده است.

مربی ماشین سازی گفت: این بحث داوری می‌‌تواند تاثیرگذار باشد اما در تیم ما بخاطر محرومیت ثاقبی مجبور بودیم تغییراتی در تیم ایجاد کنیم. دنبال بهانه جویی نیستیم اما به خاطر بسته بودن پنجره نقل و انتقالات نه تنها بازیکنی جذب نکردیم دو بازیکن کلیدی مان را هم از دست دادیم و سایر تیم ها بازیکن جذب کردند.

وی در مورد مشکلات مالی این باشگاه و جذب بازیکن گفت: این مباحث مدیرییتی است. از نظر بازیکن در مضیقه هستیم بازیکنان در نیمه دوم باغیرت بازی کردند و بازی زیبایی ارایه کردند. بعد از بازی شانزدهم نیم فصل شد و ما باید در برخی نقاط تیم را تقویت کنیم و برخی بازیکنان از تیم ما جدا شدند و پنجره نقل و انتقالاتی ما هم بسته بود. در بازی قبل 4 بر یک تمام می شد دیدید که 3 بر یک باختیم کارشناسان داوری هم تایید کردند اشتباه های داوری علیه تیم ما را در بازی قبل که در نهایت 2 بر 2 مساوی تمام شد. ما برای برد به میدان آمده بودیم.

20441


طراحی و برنامه نویسی اپلیکیشن موبایل (اندروید و iOS) … با من تماس بگیرید 09124964046

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *