باشگاه پرسپولیس: گل محمدی نامه‌ای درباره استوکس به باشگاه نداده است


مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس گفت: آقای گل‌محمدی نامه‌ای مبنی بر اینکه استوکس را نمی‌خواهد به باشگاه نداده است.

به گزارش وبسایت نود و به نقل از تسنیم، حسین قدوسی درباره عدم بازگشت استوکس به ایران پس از دیدار با الشارجه گفت: با درخواست مرخصی یک روزه استوکس برای دیدار با فرزندش موافقت کرد چون برای دومین بار این درخواست را کرده بود. همانطور که باشگاه روز چهارشنبه رسما اعلام کرد قرار بود او روز پنجشنبه در دبی و جمعه در تهران و تمرین باشد. بلیت پرواز صبح جمعه هم برای استوکس از سوی باشگاه تهیه شد ولی او به ایران بازنگشت و امروز هم هنوز به ایران نیامده است.

وی ادامه داد: برخلاف اخبار منتشره و شایعات آقای گل‌محمدی نامه‌ای مبنی بر اینکه استوکس را نمی‌خواهد به باشگاه نداده است. متاسفانه در آستانه بازی مهم با سپاهان اخباری منتشر می‌شود که شایعه بوده و صحت ندارد‌. آقای گل محمدی استوکس را در اختیار کمیته انضباطی گذاشته تا پاسخگوی غیبت خود باشد و غیبت او در تمرین دیروز و امروز که منجر به از دست دادن بازی با سپاهان نیز شد بررسی شود. استوکس هنوز بازنگشته و تیم نیز هم‌اکنون در اصفهان است. باشگاه در باره استوکس  اطلاع رسانی لازم را در فرصت‌های مناسب و مقتضی خواهد داشت.

قدوسی گفت: برای جلوگیری از تکرار قهرمانی تیم شاهد جریان‌های زیادی از ابتدای فصل تا کنون بوده‌ایم. قهرمانی‌های تیم برای برخی قابل تحمل نبوده و از هواداران عزیز نیز درخواست می‌کنیم هوشیارانه تحت تاثیر برخی شایعات و برخی حاشیه‌سازی‌هایی که بطور کلی برای تیم می‌شود توجه نکنند و تمرکز خود را روی حمایت همه جانبه از تیم بگذارند.

1870


طراحی و برنامه نویسی اپلیکیشن موبایل (اندروید و iOS) … با من تماس بگیرید 09124964046

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *