باشگاه لیورپول هیچ کدام از کارکنان خود را اخراج نمی‌کند

[ad_1]

باشگاه لیورپول انگلیس در بیانیه‌ای اعلام کرد که با وجود شیوع ویروس کرونا و بحران‌های مالی به وجود آمده قصد کاهش حقوق و یا اخراج کارکنان خود را ندارد.

به گزارش وب‌سایت نود،به گزارش وب‌سایت نود، شیوع ویروس کرونا در نقاط مختلف جهان عملا بحرانی بزرگ را به وجود آورده است و عملا اغلب مردم را خانه نشین کرده است. ورزش و فعالیت‌های ورزشی به خصوص فوتبال هم به خاطر جلوگیری از شیوع بیشتر این بیماری تعلیق شده است و از این رو باشگاه‌های ورزشی به دلیل عدم برگزاری مسابقات با مشکلات جدی مالی مواجه شده‌اند.

این موضوع باعث شده که برخی از تیم‌ها اقدام به کاهش دستمزدهای بازیکنان خود کنند و در میان گفته شده است که مقامات فوتبال لیگ برتر هم در صدد برگزاری جلساتی هستند تا تصمیمی جامع درباره کاهش دستمزدهای بازیکنان تیم‌ها بگیرند.

در این میان تیم لیورپول در بیانیه‌ای اعلام کرد که با وجود تعطیلی لیگ انگلیس، این باشگاه هیچ کدام از کارکنان خود را اخراج نخواهد کرد و عملا همه دستمزدهای افراد هم بدون کاهش پرداخت خواهد شد و شغل‌های افراد پابرجا خواهد ماند.

همچنین این باشگاه اعلام کرد که بازیکنان تیم اصلی از ابتدای تعلیق لیگ برتر در حال گفتگو با این باشگاه بوده‌اند تا اطمینان حاصل کنند که کارکنان این باشگاه از لحاظ اقتصادی آسیب نخواهند دید.
 

30388

[ad_2]
طراحی و برنامه نویسی اپلیکیشن موبایل (اندروید و iOS) … با من تماس بگیرید 09124964046

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *