انتخابات پیش‌رو مهم‌ترین انتخابات تاریخ آمریکاست


به گزارش اقتصادنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، لیندسی گراهام، رئیس کمیته قضایی مجلس سنای آمریکا در مصاحبه با شبکه خبری فاکس نیوز گفت انتخابات ریاست جمهوری ۱۳ آبان (۳ نوامبر)، مهم‌ترین انتخابات در تاریخ آمریکا و نتیجه آن تعیین کننده است.

گراهام افزود: انتخابات آمریکا در واقع انتخاب بین مالیات بیشتر در برابر مالیات کمتر، مرز‌های باز و مراقبت‌های سلامتی از مهاجران غیرقانونی در برابر مرز‌های امن، قضات محافظه کار در برابر قضات لیبرال، ارتش قدرتمند در برابر سیاست خارجی ضعیف و نابود کردن کشور ماست، این انتخابات مهم‌ترین انتخابات در تاریخ آمریکاست.

رئیس کمیته قضایی مجلس سنای آمریکا تصریح کرد در شامگاه دوشنبه مجلس سنا کار رأی گیری برای “ایمی برت” را انجام می‌دهد، و او برای این منصب بسیار شایسته است، او یک زن محافظه کار است، من فکر می‌کنم او رأی می‌آورد و اوایل هفته آینده به کرسی دیوان عالی می‌رسد. این یکی از مهم‌ترین دستاورد‌های رئیس جمهور ترامپ است. اینکه یک فرد محافظه کار در مورد قانون اساسی، به ریاست دیوان عالی آمریکا برسد یک دستاورد بسیار بزرگ برای دولت ترامپ محسوب می‌شود. به همین دلیل است که ما سخت کار می‌کنیم.

گراهام با اشاره به اظهارات بایدن در مورد خروج آمریکا از صنعت نفت تاکید کرد که اگر ما صنعت نفت و گاز را کنار بگذاریم اقتصاد خود را نابود کرده ایم، میلیون‌ها آمریکایی شغل خود را از دست خواهند داد، اگر ما به مسیری که بایدن و هریس ترسیم کرده اند برویم، چین و هند بزرگترین برندگان خواهند بود و ماهیت افراطی رژیم بایدن-هریس با نابود کردن صنعت نفت و گاز ما بیش از این دیگر نمی‌تواند افراطی باشد؛ این کار باعث وابستگی ما به کشور‌های خاورمیانه می‌شود که مردمش از ما متنفرند.


این مطلب برایم مفید است




2


نفر
این پست را پسندیده اند

ربات سرخطی بورس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *