افزایش عضو در کانالهای تلگرامی

[ad_1]

افزایش عضو در کانالهای تلگرامی

مدیران کانالهای تلگرامی پس از ساخت کانال با مشکلی مواجه می شوند به نام افزایش ممبر یا عضو. همه می دانیم کانال بدون عضو هیچ کاربردی برای تجارت و کسب درآمد نداشته و ندارد. از سوی دیگر روشهای افزایش عضو با استفاده از تبادل لینک و یا عضو گیری به روشهایی مانند تبادل پیام و محتواسازی علاوه بر صرف هزینه نیازمند زمان و حوصله خاص خودش است و در واقع برای مدیرانی که شغل و کارشان وابسته به افزایش عضو کانالها و افزایش ترافیک سایتشان است این اولین مانع رشد خواهد بود.

از طرفی سفارش عضو و در واقع عضوگیریهای فیک (Fake) باعث می شود تا شما نه تنها استفاده درستی از کانال نداشته باشید. بلکه اعتبار کانال شما نیز برای اعضای واقعی زیر سوال بوده و باالطبع از اعتماد آنها برای معرفی شما به دیگران کاسته خواهد شد. همچنین مدیران شبکه های اجتماعی نیز زمانی که با کانالهایی غیر عادی و اعضای غیرفعال روبه رو باشند این کانالها را مانع رشد اعتماد به خودشان می دانند و مدیران به نوعی با جریمه کانالها مواجه می شوند. بنابراین باید به دنبال راهی بود تا اعضای واقعی کانال و تعداد بازدیدکنندگان افزایش یابد این به شما کمک می کند تا پس از مدتی قادر باشید با تکیه به محتوای معتبر و اعضای کانال به فالوورهای بیشتر و هواداران واقعی دست پیدا کنید

در زمانی کوتاه اعضای واقعی برای کانالهای تلگرامی داشته باشیم

ربات تلگرامی گیرنده عضو و قرعه کشی یک راه حل خوب برای شماست، شما با اعضای واقعی روبه رو خواهید بود و در واقع با روشهای برد برد مخاطبتان را تشویق به استفاده از ربات خود می نمائید، می توانید با قراردادن یک جایزه برای مشترک باعث شوید وی لینک شما را به سایرین اطلاع دهد و به این وسیله اعضای کانال را افزایش دهید، پنل مدیریتی قدرتمند این ربات قرعه کشی به شما اجازه می دهد تا به همه قسمتهای ربات دسترسی داشته و بتوانید آن را ویرایش کنید و بر اساس خواسته تان از آن بهره کافی ببرید.

توصیه می کنم ربات تلگرامی قرعه کشی را امتحان کنید و نتیجه را خودتان مشاهده کنید، تا به این باور برسید که می شود در زمانی کوتاه کانالتان را به یک فروشگاه بزرگ تبدیل کنید.

 

جهت دریافت مشاوره رایگان و دریافت اطلاعات بیشتر با شماره ۰۹۱۲۴۹۶۴۰۴۶ و یا‌ آی دی Mr_Bot_Maker در تلگرام تماس حاصل فرمایید.

 

چرا به ربات تلگرام نیاز داریم؟

ایده هایی برای ساخت ربات تلگرام

ربات تلگرامی ویژه آژانسهای مسافرتی

 

نوشته افزایش عضو در کانالهای تلگرامی اولین بار در طراحی و برنامه نویسی تخصصی ربات تلگرام | برنامه نویسی تلگرام غیررسمی. پدیدار شد.

[ad_2]

دریافت شده از : by [author_name]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *