اختصاص اینترنت رایگان به مدارس خوزستان

[ad_1]

ایسنا: مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات خوزستان با اشاره به استفاده رایگان از شبکه شاد، برای معلمان، دانش آموزان و کادر مدارس دولتی، گفت: قرار بر این است که برای هر مدرسه یک بسته اینترنت رایگان یک ساله با پهنای باند ماهانه ۳۰ گیگابایت اختصاص داده شود.

علی صالح‌نساج در جلسه شورای آموزش و پرورش خوزستان که امروز (سوم شهریورماه) در استانداری برگزار شد، در خصوش هوشمندسازی مدارس استان اظهار کرد: تنها در مکان‌هایی که پوشش شبکه ارتباطی وجود دارد، می‌توانیم مدارس هوشمند داشته باشیم. در استان خوزستان ۹۳ درصد روستاها پوشش ارتباطی (اینترنت ثابت و همراه، تلفن ثابت و تلفن همراه) دارند. ما موظف بودیم ۹۰ درصد روستاها را تحت پوشش شبکه ارتباطی قرار دهیم اما اکنون ۹۳ درصد روستاها پوشش داده شده‌اند.

وی با بیان اینکه هوشمندسازی مدارس در راستای برنامه ششم توسعه است، افزود: در این راستا از چند ماه قبل پروسه این کار شروع شده است و در چند مرحله مختلف عملیات اجرایی این کار را در کشور و استان داشتیم.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات خوزستان در خصوص هوشمندسازی مدارس استان تاکید کرد: استفاده از شبکه شاد، برای معلمان، دانش آموزان و کادر مدارس دولتی رایگان است، بنابراین دغدغه هزینه اینترنت برای والدین و معلمان وجود نخواهد داشت.

وی در پایان تاکید کرد: قرار بر این است که برای هر مدرسه یک بسته اینترنت رایگان یک‌ساله با پهنای باند ماهانه ۳۰ گیگابایت اختصاص داده شود و اگر مدرسه دو شیفت باشد، این مقدار به ماهانه ۵۰ گیگابایت افزایش می‌یابد.

[ad_2]
طراحی و برنامه نویسی اپلیکیشن موبایل (اندروید و iOS) … با من تماس بگیرید 09124964046

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *