چرا ژاوی سرمربی بارسلونا نشد؟/ شروط ویژه آقای مهندس!

[ad_1]

ژاوی برای حضور در راس کادر مربیگری بارسلونا، کنترل کامل بر رختکن را می‌خواسته است.

به گزارش وبسایت نود و به نقل از مارکا، در روزهای منتهی به اخراج ارنستو والورده از بارسلونا، نام های زیادی به بارسلونا لینک می‌شدند و البته مهم ترین نام، ژاوی هرناندز اسطوره بلوگرانا و سرمربی این روزهای السد بود.

حتی چند روز پس از انتصاب کیکه ستین، موندو دپورتیوو گزارش داد که سرمربی سابق بتیس اولویت ششم مدیران بارسا بوده و آن ها پس از گرفتن جواب رد از 5 سرمربی، بالاخره به نام ستین رسیده اند؛ اولویت اول از دیدگاه موندو باز هم ژاوی هرناندز بوده است.

حضور اریک آبیدال و اسکار گرائو، دو تن از مدیران باشگاه بارسلونا در اوایل ژانویه در دوحه و دیدار آن ها با ژاوی هرناندز نیز تنور شایعات را داغ تر کرد و حتی در این بین نیز شایعه شد ژاوی با پیشنهاد هدایت بارسا موافقت کرده و تنها منتظر پایان کار السد در جام حذفی قطر است. با این حال ژاوی در کنفرانسی خبری گفت قصد ندارد راجع به شرایط بارسا اظهار نظر کند و ملاقات او با آبیدال، اتفاقی معمول در ماه های اخیر بوده و صرفا یک ملاقات بین دو دوست و هم بازی قدیمی بوده است.

با این حال، کمتر کسی حرف های ژاوی را باور کرد و اکنون “کادنا سر” پس از گذشت بیش از یک ماه از آن روزها، پرده از شروط ژاوی برای پذیرفتن هدایت باشگاه برداشته است. شروطی آنقدر سنگین، که موجب شد بارسایی ها قید ژاوی را زده و به سراغ گزینه های دیگر خود بروند.

اولین و شاید مهم ترین شرط ژاوی، حضور تا پایان فصل در السد و به عهده گرفتن هدایت بارسلونا در ژوئن 2020 بوده است، چرا که ژاوی نمی‌خواسته در میانه پروژه السد این تیم قطری را رها کرده و جانشین ژاوی شود. خواسته دیگر ژاوی، کنترل کامل بر رختکن و مسائل ورزشی باشگاه و همچنین نظارت کامل بر تیم های پایه باشگاه بوده که البته این شرط را می‌توان به معنای کاهش اختیارات آبیدال به عنوان مدیر ورزشی نیز قلمداد کرد. 

در وهله بعد، ژاوی خواستار حضور نام هایی در کنار خود بوده است. ژاوی خواهان حضور برادر خود، اسکار، و جوردی کرویف در کادر فنی خود، جوردی ویلا روان شناس مطرح در کادر درمانی باشگاه و البته کارلس پویول در تیم مدیریت ورزشی بارسلونا بوده است؛ خواسته هایی که هیچ یک برای بارسلونا قابل اجابت کردن (حداقل در ماه ژانویه) نبوده است.

7712

[ad_2]
طراحی و برنامه نویسی اپلیکیشن موبایل (اندروید و iOS) … با من تماس بگیرید 09124964046

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *