واکسن کرونا ماه آینده توزیع می شود

[ad_1]

همزمان با افزایش جدال لفظی بین نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا و تلاش‌های «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور این کشور برای جمع کردن رأی، وی زمان توزیع واکسن ویروس «کووید ۱۹» را اعلام کرد.

ترامپ بامداد پنجشنبه طی سخنرانی در نشست خبری در کاخ سفید، به اظهارات ستاد انتخاباتی «جو بایدن» نامزد حزب دموکرات در انتخابات درباره آماده نبودن واکسن کرونا، واکنش نشان داده و گفت: آن‌ها می‌دانستند ما آن (واکسن) را داریم یا به زودی خواهیم داشت.

خبرنگار شبکه «صدای آمریکا» به نقل از وی در صفحه توییتر خود نوشت که اوایل ماه اکتبر یا احتمالاً نیمه آن، توزیع واکسن کرونا آغاز می‌شود.

رئیس‌جمهور آمریکا همچنین افزود: «هر زمان که مجوز بگیریم، [واکسن] را پخش می‌کنیم تا ویروس را شکست دهیم. به‌محض اینکه سازمان غذا و دارو، واکسن را تائید کند، می‌توانیم حداقل ۱۰۰ میلیون دوز واکسن را تا پایان سال ۲۰۲۰ توزیع می‌کنیم».

ترامپ در واکنش به اظهارات بایدن مبنی بر اینکه تلفات ویروس کرونا در آمریکا تا پایان سال به ربع میلیون نفر می‌رسد، گفت: «اگر کارمان را خوب انجام دهیم، تلفات از ۲۵۰ هزار نفر کمتر خواهد بود»

وی در پاسخ به سؤال خبرنگاران درباره تهدیداتی که علیه انتخابات پیش‌روی آمریکا وجود دارد، با تلاش برای تخریب حزب دموکرات و رقیب خود، مدعی شد: «بزرگ‌ترین تهدید برای این انتخابات، فرمانداران احزاب مخالف هستند که صندوق‌های رأی را کنترل می‌کنند، میلیون‌ها صندوق رأی. ازنظر من، آن‌ها تهدیدی بزرگ‌تر از کشورهای خارجی هستند».

 

 

[ad_2]
>> اگر نیاز به ربات ثبت سفارش در بورس دارید با ما تماس بگیرید: 09124964046

ربات سرخطی بورس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *